Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:28:16 GMT

استقبال همدانی‌ها از فروشگاه‌های اینترنتی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۴۴۱

استقبال همدانی‌ها از فروشگاه‌های اینترنتی

مجید زرین دلاور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فروشگاه های اینترنتی با مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که اصناف نمی‌توانند به صورت حضوری به مردم خدمت رسانی کنند باید به سمت خدمات غیر حضوری هدایت شوند.

زرین دلاور با اشاره به مزایای خرید اینترنتی گفت: خانواده ها بدون دغدغه و نگرانی می توانند علاوه بر صرفه جویی در وقت از تنوع محصولات این فروشگاه ها نیز بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: شیوع بیماری کرونا و استمرار در خانه ماندن مردم موجب تغییر سبک زندگی شده و به ناچار باید این تغییرات را پذیرفته و به سمت شرایط ایمن برای حفظ سلامتی باشیم.

شهر همدان دارای ۳۰ هزار واحد صنفی است که طبق دستورالعمل های صادرشده به غیر از واحدهای صنفی تامین کننده مایحتاج روزمره و ضروری تمام اصناف تعطیل هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کسب و کارهای اینترنتی همدان بازار محصولات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کسب و کارهای اینترنتی همدان بازار محصولات ویروس کرونا کسب و کارهای اینترنتی همدان بازار محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو

ایسنا/همدان ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در حالی امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد که استان همدان حضوری پرقدرت در این نمایشگاه دارد.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های داخلی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی برپا شده است.

استان همدان در این دوره از برگزاری نمایشگاه اکسپو با سه محور برنامه‌ریزی شده در حوزه سرمایه‌گذاری، محصولات صادراتی و زنجیره ارزش حضور پیدا کرده که در همین راستا ۲۵۰ محصول متنوع از ۵۰ شرکت امسال در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قالب اطلس سرمایه‌گذاری استان نیز به منظور انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای تجاری سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نیز معرفی شده‌اند.

همچنین سفال و کشمش به عنوان دو زنجیره ارزش اصلی و چرم، سنگ‌های قیمتی، پوشاک و گیاهان دارویی نیز به عنوان زنجیره توسعه استان در این نمایشگاه مطرح هستند.

به گزارش ایسنا، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود