Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، آشناگر ، استاندار سمنان در آستانه ی روز طبیعت با قدردانی از همکاری مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت : از مردم استان سمنان درخواست می کنم روز سیزده فروردین با ماندن در خانه ، کمک نمایند تا همچون چند روز گذشته ترددهای درون و برون استانی با کنترل و رصد منظم به انجام رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان با تاکید بر این نکته که در روز طبیعت ، کنترل ترددها با سخت گیری بیشتری اعمال خواهد شد افزود : مردم با رعایت نکات بهداشتی و مقررات اعلام شده در خصوص ترددها ، هم به سلامت خود و خانواده کمک نموده و هم یاریگر کادر بهداشت و درمان استان خواهند بود.

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا همچنین گفت : خوشبختانه با توجه به برخی شواهد روند شیوع کرونا شیب نزولی پیدا نموده و در صورت توجه مردم به مقررات و استمرار ماندن در خانه ، این امر تثبیت خواهد شد .

علیرضا آشناگر با اذعان بر این مطلب که پیشگیری به مراتب بهتر از درمان و بستری شدن در بیمارستان است ، اضافه کرد : امیدوارم در آینده ای نچندان دور شاهد برگزاری جشن شکست و ریشه کنی کرونا در سطح کشور و استان سمنان باشیم که این محقق نمی شود مگر صبر و استقامت مردم و تحمل خانه نشینی و رعایت مقررات و اصول بهداشتی که از سوی کارشناسان و جامعه ی پزشکی اعلام شده است.

استاندار سمنان در پایان با قدردانی از آحاد مردم در همکاری با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قدردانی مجدد از کادر بهداشت و درمان در استان سمنان گفت : از تمام مردم استان بواسطه ی همکاری بسیار خوب و رعایت نکات و مقررات اعمال شده نهایت تشکر و قدردانی را ابراز نموده و از صاحبان مشاغل و صنوف مختلف نیز می خواهم با صبر و تحمل ، یاریگر ما در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی باشند.

48

کد خبر 1371224

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند

امام جمعه شهرستان میاندوآب گفت: از مسئولان درخواست داریم تا نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بسزایی داشته و مردم نیز توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان میاندوآب با اشاره به سالروز فتح اندلس، اظهار کرد: مسلمانان ۸ قرن در اندلس حکومت کردند ولی برخی عوامل سبب شکست مسلمانان آندلس شد.

وی با بیان اینکه ثبات و امنیت و پیشرفت هر جامعه با اتحاد و همدلی است، افزود: نخستین عامل پیروزی مسلمانان در اندلس اتحاد و همدلی بود و عامل دوم اخلاق، دین و ایمان بود؛ اندلس کشوری مسلمان بود که دشمنان اسلام منیت، خودبرتربینی و اختلاف و ابتذال فرهنگی و فساد را در آن ترویج کرده و سبب نابودی آن شدند.

امام جمعه شهرستان میاندوآب با بیان اینکه فساد و فرهنگ غربی در جامعه اندلس ترویج شد، تصریح کرد: در هر جامعه‌ای فساد و اختلاف باشد آن جامعه به سمت انحطاط و نابودی کشانده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نباید در جامعه اسلامی بی‌تفاوت باشیم، عنوان کرد: نباید دچار روزمرگی شده و برنامه‌ای نداشت، بلکه باید حواس خود را جمع کرد و هوشیار بود و این را در نظر داشت که دشمن هیچگاه دست از تلاش برنمی‌دارد و همواره به دنبال دستیابی به اهدافش است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه دشمنان این را بدانند که ایران، اندلس نیست و ویژگی‌های متفاوت از اندلس دارد، گفت: حکومت ایران اسلامی مبتنی بر مردم بوده و مردم پا به کار با رهبری صالح همواره توطئه‌های دشمنان را نابود کرده‌اند.

وی تصریح کرد: باورهای دینی و اعتقادات راسخ درونی مردم ایران اسلامی، سبب حفظ این جامعه و حکومت اسلامی می‌شود و روزبه‌روز این باورها را تقویت می‌کنیم تا به بلای اندلس دچار نشویم.

امام جمعه شهرستان میاندوآب با تأکید بر اینکه علم از مؤلفه‌های قدرت است، اظهار کرد: «العلم سلطان» محور درس‌های تاریخ اندلس است و اگر بخواهیم به قدرت دست یابیم و دشمنان را مأیوس کنیم باید قله‌های علم و دانش را فتح کرد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم و تبریک این هفته به معلمان، افزود: شهید مطهری یک اسلام‌شناس کامل و الگوی جهاد تبیین بود.

وی افزود: باید مانند شهید مطهری، جهاد تبیین راه انداخت و حق و حقیقت را گفت و در جامعه بصیرت‌افزایی کرد؛ اسلام‌شناسی، زمان‌شناسی، جریان‌شناسی، دشمن‌شناسی و دشمنی شناسی از ویژگی‌های بارز شهید مطهری بود.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به‌روز ایمنی و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: از مسئولان درخواست داریم تا نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بسزایی داشته و مردم نیز توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.

وی در پایان روز کار و کارگر را به‌تمامی کارگران و روز فرهنگ پهلوانی را نیز به ورزشکاران و باستانی‌کاران تبریک گفت.

کد خبر 748101

دیگر خبرها

  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن