Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:34:55 GMT

کرونا به این زودی رفتنی نیست/در خانه بمانید

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۸۵۹

کرونا به این زودی رفتنی نیست/در خانه بمانید

ایسنا/البرز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: برای بعد از ۲۰ فروردین باید از الان برنامه مدونی داشته باشیم تا آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کرونا ویروس بیش از این مشکل ساز نشود.

دکتر حسن اینانلو شامگاه سه‌شنبه ۱۲ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش روند ابتلا به کرونا در البرز با بیان اینکه در تلاش هستیم تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان را به کمتر از ۳۰۰ نفر برسانیم ادامه داد: علی رغم تمهیدات اندیشیده شده روند کاهش تعداد بیماران کرونایی نشان می‌دهد تا رهایی از این ویروس و بازگشت به وضعیت عادی راه درازی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، اینانلو افزود: بعد از ۲۰ فروردین باید راهکارهایی اندیشید که ضمن جلوگیری از تعطیلی امور عادی کشور، کاری نکنیم که شعله وری جدیدی از این بیماری ایجاد شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای بعد از ۲۰ فروردین باید از الان برنامه مدونی داشته باشیم تا آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کرونا ویروس بیش از این مشکل ساز نشود.

وی گفت: در حال حاضر نیمی از ظرفیت تخت‌های ویژه  بیمارستانی البرز در اختیار بیماران کرونایی است.

وی ادامه داد: بدون شک اگر بخواهیم از ۲۰ فروردین به زندگی عادی بازگردیم این تعداد تخت آی سی یو پاسخگوی نیاز استان نخواهد بود.

اینانلو توضیح داد: اگر شرایط به وضعیت عادی بازگردد؛ کمبود تخت ویژه بیمارستانی بحران‌زا خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: هر چند تعداد تخت‌های ویژه بیمارستان‌های کشور طی چند سال گذشته افزایش داشته ولی ما هنوز هم با سرانه استاندارد فاصله داریم.

وی گفت:  توصیه می‌کنم خیرین اگر به دنبال کمک به حوزه بهداشت و درمان هستند در مسیر افزایش تعداد تخت‌های ویژه بیمارستانی استان گام بردارند.

وی با اشاره به راه اندازی نقاهتگاه مهدیه توضیح داد: با کمک خیرین تجهیزات لازم برای راه اندازی آن تامین شده و تا چند روز آینده شاهد شروع به کار آن خواهیم بود.

وی گفت: بیمارانی که نیاز به مکانی برای گذراندن دوران قرنطینه خود دارند می‌توانند به این نقاهتگاه مراجعه و از خدمات مناسب این مجموعه بهره مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نوروز در خانه در خانه بمانیم ۲۰ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقیريال  رسالی احدی با اشاره به عملکرد ۵ ساله شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز اظهار کرد: کارشناسان این شرکت با شیوه‌ها و بررسی‌های فنی و غیرفنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود توانستند حدود ۶ هزار دستگاه تولید رمز ارز غیرمجاز را شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی افزود: تولید غیرمجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی به عنوان یک تهدید برای شبکه برق محسوب شده و ما برای مقابله با این تهدید نیاز به همکاری ارزشمند آحاد جامعه داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق شهروندان عزیز کمک حال خادمان خود در صنعت برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی باشیم.

رسالی احدی با اشاره به رسیدگی ویژه و سریع مراجع قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی و خدمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز ادامه داد: این تعداد ماینر از ۵۳۰ نقطه استان شامل شهرها، روستا‌ها و واحد‌های خدماتی و تولیدی کشف شده و با تشکیل صد‌ها پرونده تحویل مقامات محترم قضایی استان در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدام این شرکت در شناسایی دستگاه‌های غیرمجاز ماینر گفت: کارشناسان این شرکت در فروردین ماه امسال تعداد چهار دستگاه در روستای درویش بقال شهرستان شبستر، تعداد چهار دستگاه در بخش کشکسرای مرند و تعداد ۲ دستگاه در شهرستان مراغه را کشف و ضبط کنند.

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • ویژه نامه جام جم البرز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی