Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر افزود: با افرادی که در روز طبیعت قصد ورود به پارک‌ها، بوستان‌ها و اماکن زیارتی و تفریحی را داشته باشند، برخورد قانونی می‌شود.

وی با درخواست از مردم برای در خانه ماندن و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با متخلفان در روز ۱۳ فروردین برخورد و اعمال قانون خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با استمرار کنترل‌ها در مبادی ورودی شاهد کاهش شیوع کرونا خواهیم بود تاکید کرد: ماندن در خانه و عدم حضور مردم در مراکز تفریحی، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و اماکن زیارتی در روز طبیعت نقش بسیار مهمی در کاهش انتقال ویروس کرونا و موجب جلوگیری از پیک دوباره این بیماری خواهد شد.

وی افزود: مردم با در خانه ماندن از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی، نیروهای نظامی و انتظامی قدردانی خواهند کرد.

خوش خبر همچنین از ۱۶ هزار بازدید از اصناف خبر داد و گفت: در این راستا ۹ واحد صنفی پلمب شد و ۲۱۸ مورد تذکر دریافت کردند.

وی از کاهش ترددها با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز خبر داد و گفت: از روز گذشته تا صبح امروز از ورود ۸۰ خودرو به داخل استان جلوگیری شده است و براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا خراسان جنوبی تردد جاده ای در خانه بمانیم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان جنوبی تردد جاده ای در خانه بمانیم ویروس کرونا خراسان جنوبی تردد جاده ای در خانه بمانیم طرح فاصله گذاری اجتماعی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار ریگان گفت :در راستای اجرای طرح تکام بیش از 350میلیون تومان برای آب شرب سالم هزینه شده است.

مراد آبیار ابراز کرد:بیش از 2هزار متر مربع لوله گذاری در این روستا اجرایی و25خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرماندار ریگان افزود: روستا‌ها به عنوان مولد محصولات دامی و کشاورزی هستند و لازم است که برای ثابت ماندن این چرخه تولید، روستا‌ها و اهالی آن حفظ شوند و امکانات آن‌ها توسعه یابد تا شاهد لنگ ماندن تولیدات کشاورزی و دامپروری و... در این روستا‌ها نباشیم.

وی گفت: مشارکت مردم در اجرای این طرح‌ها و همکاری با دولت، می‌تواند الگوی مناسبی برای آبادانی در سایر نقاط شهرستان باشد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • دولت بسترساز جهش تولید است