Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@22:40:36 GMT

قدردانی رئیس‌جمهور از نیروهای مسلح کشور

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۱۳۳

قدردانی رئیس‌جمهور از نیروهای مسلح کشور

رئیس جمهور از اقدامات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، گزارشی را از اقدامات قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا(ع) در رابطه با مقابله با بیماری کرونا تقدیم حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور نیز در پاسخ به گزارش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پی نوشت نمود که "از اقدامات همه نیروهای مسلح در این شرایط حساس، تشکر می شود."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستادكل نيروهاي مسلح نیروهای مسلح رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان وزیر کشور در پیامی با قدردانی از تلاش پنج روزه نیروهای هلال احمر و تیم‌های امدادی و نیروهای محلی برای یافتن یسنا، پیدا شدن این دختر بچه کلاله‌ای را به خانواده او و ملت ایران تبریک گفت.

احمد وحیدی در پیام خود ابراز امیدواری کرد: همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند.

وزیر کشور یسنا را دختر ایران زمین لقب داد و گفت : تمام ایران از پیدا شدن او خشنود و شاد شده است.

یسنای چهارساله اهل روستای یلی بدراق کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله مفقود شده بود و پس از پنج روز جستجو عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت توسط کایت سوار دواطلب پیدا شد.

 

دیگر خبرها

  • مقابله مقاومت با یورش نیروهای اشغالگر در شمال کرانه باختری
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین
  • قدردانی وحیدی از مسئولان برای یافتن «یسنا»ی چهارساله
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است