Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس راه استان گفت: پلیس مجری قانون است، قانون برای همه یکسان است و راهنمایی رانندگی در طرح ممنوعیت تردد با کسی تعارف ندارد .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس،" سرهنگ قدمی" در واکنش به درج مطالب انتقادی پرستار یک مرکز درمانی در پی اعمال قانون و جریمه از سوی پلیس راه کناره، اظهار داشت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در سطح استان مازندران، ماموران پلیس راه کناره در شهرستان چالوس عصر روز گذشته حین انجام ماموریت به یک دستگاه خودرو رنو ال 90 که راننده آن یک خانم بود، دستور توقف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این خانم که بدون ارائه هیچگونه مدارک هویتی و برگ ماموریت، خود را پرستار بیمارستان شهید بهشتی نوشهر معرفی کرد، قصد ادامه مسیر داشت که با ممانعت پلیس راه مواجه شد و قبل از هرگونه اقدامی از سوی پلیس برای احراز هویت این فرد، این خانم با تمرد از دستور پلیس برای فرار از قانون ادامه مسیر می دهد.
سرهنگ قدمی، افزود: ماموران پلیس راه نیز با توجه به تخلف راننده خودرو اعم از عدم بستن کمربند ایمنی، عدم توجه به فرمان پلیس و ورود ممنوع به شهر اقدام به اعمال قانون کردند ولی این شهروند که مدعی است از کادر پرستاری بیمارستان بوده و همسر ایشان نیز از مدیران یکی از ادارات شهرستان است بدون توجه به قوانین و مقررات اعمال شده در طرح فاصله گذاری اجتماعی که قبلا از طریق رسانه ها اطلاع رسانی شده به جای پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی و ذیصلاح همچون دفتر نظارت همگانی پلیس 197 موضوع را در فضای مجازی مطرح و به نوعی به دنبال تشویش اذهان عمومی است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه جامعه پرستاری و پزشکی همواره مورد احترام بوده و هستند، گفت: پلیس در شرایط کنونی با بسیج همه امکانات و تجهیزات برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا ارتباط تنگاتنگی با وزارت بهداشت و درمان دارد و  تخلف یک فرد هیچگونه خللی در خدمات رسانی به مردم ایجاد نخواهد کرد.
سرهنگ قدمی همچنین از مدیران و کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خواست در خصوص انتشار چنین مطالبی که هنوز صحت و سقم موضوع مشخص نشده، قبل از انتشار مطالب نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واکنش پلیس مازندران پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کار به ماجرای پیشنهاد افزایش حقوق که در فضای مجازی پربازدید شد (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر رفاه: جلسات تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران از هفته آینده آغاز می‌شود (فیلم) فیش حقوقی عجیب کارگران معدن (فیلم) مقایسه عجیب از قدرت خرید گوشت در ایران و آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کار به ماجرای پیشنهاد افزایش حقوق که در فضای مجازی پربازدید شد (فیلم)
  • واکنش وزیر کار به ماجرای پیشنهاد افزایش حقوق که در فضای مجازی پربازدید شد + تصاویر
  • واکنش مدیر باغ فین کاشان به فیلم منتشره در فضای مجازی
  • واکنش مدیر باغ فین کاشان به فیلم منتشره از این مجموعه در فضای مجازی
  • مصوبه ممنوعیت استفاده از تیک‌تاک در آمریکا چه معنایی دارد؟
  • واکنش وکیل میلاد حاتمی به رسانه ای شدن توبه تتلو
  • ایجاد پلیس مستقل بزرگراه در تبریز
  • آزادی فدای امنیت!
  • واکنش عجیب وکیل میلاد حاتمی‌ به اظهارات بازپرس پرونده تتلو
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات بازپرس پرونده تتلو