Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@19:59:45 GMT

درگذشت بسیجی مدافع سلامت حین اجرای طرح غربالگری

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۳۰۷

درگذشت بسیجی مدافع سلامت حین اجرای طرح غربالگری

به گزارش همشهری آنلاین مجتبی عبدالملکی مسؤول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از فوت یک مجاهد بسیجی مدافع سلامت در حین ماموریت کنترل و غربالگری شهر کرج بر اثر تصادف با موتور سیکلت خبر داد.

وی افزود: «مصطفی پیران» بسیجی ۱۸ ساله شامگاه روز ۱۳ فروردین در  جالی که مشغول کنترل و غربالگری خودروهای عبوری در محدوده پل فردیس بود، بر اثر حادثه دلخراش تصادف با موتورسیکلت دچار خونرویزی شدید داخلی شد و بعد از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالملکی با بیان اینکه بسیجیان سلحشور از همان روهای نخست شیوع ویروس کرونا با جان و دل به میدان محافظت از سلامت مردم آمده‌اند، گفت: ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر و اماکن مختلف،‌ حضور در واحدهای درمانی برای کمک، تهیه و توزیع لوازم پیشگیرانه از جمله ماسک و لباس کادر درمانی و همچنین کنترل ورودی‌ها و غربالگری سرنشینان خودروها از جمله اقدامات بسیجیان استان برای کمک به ستاد مبارزه با کرونا بوده است.

کد خبر 497133 برچسب‌ها استان البرز كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا هاشم آبادی امام جمعه شهرستان پیرانشهر و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید رحیم محمدی از خانواده این شهید راه سلامت تجلیل کردند.

 شهید مدافع سلامت رحیم محمدی در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در حین خدمت به بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی