Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:47:47 GMT

هرسوء ظن آمریکا با واکنش شدید مواجه خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۰۵۵

هرسوء ظن آمریکا با واکنش شدید مواجه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز و در حاشیه نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای اخیر فعالیت های نظامی آمریکا در فضای عراق و خلیج فارس افزایش یافته و در فضای روانی و رسانه ای هم آنها به شکل انبوهی در حال شایعه پراکنی هستند.

وی افزود: ما این فعالیت ها را کاملاً زیر نظر داریم و در مجموعه های اطلاعاتی ما تمامی این فعالیت ها ثبت می شود و ما لحظه به لحظه آنها را دنبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: اتفاقاتی که ظرف هفته های اخیر علیه پایگاه های آمریکایی در عراق افتاده عکس العمل طبیعی مردم عراق و نیروهای مقاومت در برابر اقدام شیطانی آنها در رابطه با ترور شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس فرمانده نیروهای مقاومت عراق است و هیچ ارتباطی به کشور ما ندارد و اینکه آمریکایی این موضوع را به ایران نسبت می دهند فرافکنی است.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه آمریکایی ها به خوبی مطلع هستند که مردم منطقه با حضور نظامی آنها در این کشورها مخالف هستند تاکید کرد: این عکس العمل طبیعی مردم عراق است و ما صحنه ها را زیر نگاه خود داریم و در دفاع از کشورمان ایستادگی می کنیم.

وی افزود: طبیعتاً ما مثل همیشه بر این موضوع تاکید داریم که اگر بیگانگان کوچکترین چشمداشت یا اقدام یا نظر سوئی نسبت به امنیت کشور ما داشته باشند با شدیدترین عکس العمل ها مواجه خواهند شد، زیرا جمهوری اسلامی هیچگونه دخالتی در این صحنه ها نداشته و هیچ قصدی هم برای تعرض به نیروهای بیگانه ندارد.

کد خبر 4890813

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا سرلشکر باقری ستادکل نیروهای مسلح ویروس کرونا حسن روحانی علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا اسحاق جهانگیری ایران سال جهش تولید سپاه پاسداران هیئت دولت ارتش جمهوری اسلامی ایران محمد جواد ظریف سید عباس موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید در راه آسمان لرستان

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به آسمان لرستان از بامداد دوشنبه، اظهار داشت: بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر اصابت صاعقه، احتمال خیزش گردوخاک در قالب این سامانه بارشی برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان پایان فعالیت این سامانه بارشی در استان را بعدازظهر سه‌شنبه عنوان کرد و گفت: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی و… در این راستا برای استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بر لزوم احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست، احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم تأکید کرد و گفت: پتانسیل بارشی این سامانه بارشی در ساعاتی از روز دوشنبه در مناطق شمالی و غربی نمود بیشتری خواهد داشت که وقوع مخاطرات در محدوده هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6096284

دیگر خبرها

  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • سامانه بارشی جدید در راه کردستان است
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • مراقب وزش باد خیلی شدید در تهران باشید + جزئیات
  • هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در تهران
  • سامانه بارشی جدید در راه آسمان لرستان
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد