Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بنیاد برکت مازندران، امیرحسین مدنی در حاشیه مراسم  پویش "سلامت احسان" در استان مازندران افزود: بنیاد برکت به شکل روزانه ۲۰۰ هزار ماسک تنفسی را در شرایط کاملاً بهداشتی و استرلیزه تولید و در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور توزیع می‌کند.
وی ادامه داد: بنیاد برکت همچنین از طریق کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی طرف مشارکت خود، روزانه ۶ هزار و ۵۰۰ دست پوشاک بیمارستانی (گان) و لباس ایزوله مخصوص پزشکان و پرستاران را تولید می کند و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به تولید و توزیع ۲ میلیون ماسک تنفسی زا سوی این بنیاد تا به امروز ، گفت : در این مدت، ۷۰ هزار دست پوشاک بیمارستانی و لباس ایزوله مخصوص پزشکان و پرستاران معالج بیماران کرونایی نیز تولید و در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی توزیع شده است. 
مدنی افزود : این تعداد ماسک تنفسی و پوشاک بیمارستانی در میان خانوارهای ساکن در مناطق محروم و مراکز بهداشتی تمام استان‌های کشور توزیع شده است. 
وی گفت: با سرمایه‌گذاری بنیاد برکت برای ساخت و راه‌اندازی یک دستگاه تولید ماسک در یکی از واحدهای صنعتی مشارکتی بنیاد، روزانه ۶۰ هزار ماسک تنفسی به شکل کاملاً ماشینی، بهداشتی و استرلیزه تولید می‌شود.
مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به سفرش به استان مازندران اظهار داشت: تا به امروز اقدامات و فعالیت های خوبی در مازندران انجام شده است که از آن جمله می‌توان به تولید و توزیع یک میلیون و ۱۰۰ هزار ماسک تنفسی در این استان اشاره کرد. همچنین یک‌هزار دست پوشاک بیمارستانی (گان) در مراکز بهداشتی و درمانی استان توزیع شده است.
وی ادامه داد: یکی از واحدهای صنعتی دانش بنیان طرف قرارداد با بنیاد برکت در استان که قبلاً در حوزه تولید شامپو فعالیت داشت، با تغییر خط تولید خود تاکنون ۳۰ هزار محلول ضدعفونی کننده را تحویل سیستم بهداشت و درمان مازندران داده است.

توزیع ۱۰۰ بسته بهداشتی در مناطق محروم
مدنی با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار بسته لوازم بهداشتی در مناطق محروم کشور در قالب پویش «سلامت احسان» گفت: در این پویش که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد احسان راه‌اندازی شده، تاکنون ۱۰۰ هزار بسته لوازم بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده، ژل دست و ماسک تنفسی در مناطق محروم کشور توزیع شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به سهم ۱۰ هزار بسته‌ای استان مازندران از پویش سلامت احسان خاطرنشان کرد: امروز و در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه، معاون عمرانی استاندار و رئیس بهداشت و درمان و جمعی دیگر از مسئولان استانی، ۵ هزار بسته لوازم بهداشتی برای توزیع در استان مازندران تحویل داده شد. ضمن این‌که قبلا هم ۵ هزار بسته دیگر در این استان توزیع شده بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران بنیاد برکت پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران بنیاد برکت ویروس کرونا مازندران بنیاد برکت پوشاک بیمارستانی استان مازندران مناطق محروم توزیع شده بنیاد برکت ماسک تنفسی هزار ماسک هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، سرهنگ تقی نجمی امروز در جمع خبرنگاران که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی برگزار شد اظهار داشت: در سال گذشته 50 هزار بسته در قالب کمک مومنانه از طریق خیران، پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه تهیه و بین نیازمندان مناطق محروم توزیع شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن ضمن اهدای 551 سری جهیزیه در مناطق محروم، 15 باب مسکن مددجویی کمیته امداد افتتاح و 15 پروژه آبررسانی به سرانجام رسید.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته احداث و بازسازی پل‌های روستایی، دیوارکشی مناطق محروم، احداث سرویس‌های بهداشتی، احداث خانه‌های عالم و محروم، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی سلامت با انواع تخصص به مناطق محروم و ویزیت و تجویز رایگان دارو در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر آن در سال گذشته 32 گروه جهادی به مناسبت‌های مختلف پای کار بودند و در این راستا گروه‌های جهادی و دامپزشکی برای ویزیت دام‌ها به مناطق محروم اعزام و احداث و مرمت 21 باب مسجد و مدرسه نیز انجام شد.

سرهنگ نجمی بیان کرد: در مجموع در طول سال گذشته 6 هزار و 100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.

وی از برپایی 32 ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم غزه در سال گذشته خبر داد و گفت: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی از سالیان گذشته غزه را به خاک و خون کشیده و بسیاری را به شهادت رسانده است، این کمکها در راستای کمک به آنها بود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای توانمندسازی گروه‌های جهادی و تجلیل از آنها در سال گذشته تصریح کرد: از سوی دیگر برپایی 17 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح استان برای عرضه و فروش تولیدات بومی و محلی و افتتاح پروژه آسفالت بین مزارع روستایی به طول 220 کیلومتر در سال گذشته انجام شد.

وی با اشاره به اینکه از 15 تا 21 اردیبهشت ماه هفته بسیج سازندگی است افزود: در این هفته ضمن غبارروبی مزار شهدا، گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام شده و دیدار با خانواده شهدای جهادگر توسط جهادگران بسیجی انجام می‌شود.

سرهنگ نجمی گفت: برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در کل استان، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام گروه‌های تخصصی پزشکی و دامپزشکی به مناطق محروم، افتتاح آسفالت راه روستایی بین مزارع به طول 15 کیلومتر، برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در کل شهرستان‌ها، آبررسانی به 165 روستای جنوب آذربایجان‌غربی و نیز توزیع ایزوگام رایگان به طول 27 هزار مترمربع در مناطق مرزی پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری 10 هزار تن قیر رایگان برای آسفالت راه‌های روستایی، افتتاح پنج سالن ورزشی در مناطق محروم و نیز افتتاح 25 واحد خانه بهداشت در مناطق محروم نیز از جمله اقداماتی است که به زودی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد