Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@04:41:43 GMT

برگزاری مسابقات دارت آنلاین کشوری در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۶۲۱

برگزاری مسابقات دارت آنلاین کشوری در قزوین

سومین دوره مسابقات آنلاین دارت تیمی و انفرادی قزوین با شعار در خانه می مانیم تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود برگزار شد.

به گزارش برنا از قزوین، در پایان این مسابقات در بخش انفرادی و پس از 68 بازی آنلاین که به صورت حذفی برگزار شد ، علیرضا محمدزاده از خراسان جنوبی، سالار محمدی زاده از البرز دوم و امیر کشاورز از قزوین به مقام سومی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استان گلستان با ترکیب علیرضا و مهدی مهدیفر قهرمان شد، تیم استان یزد با ترکیب فضل الله میرجلیلی و فائزه دشتی دوم و تیم های قزوین با ترکیب امیر کشاورز و مرضیه خانی و سیستان و بلوچستان فروزان زارعی و عدنان خسروی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

این مسابقات با شرکت 21 استان و با 132 دارتر در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قطع زنجیره کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نخستین همایش بانوان تاثیرگذار در اقتصاد استان قزوین گفت: موضوعات و مسائل بانوان در بررسی کارشناسان نظام مسایل کشور دسته بندی و با راهکار‌های بومی مردم هر استان و دیدار‌هایی که با مسئولان آن استان صورت می‌گیرد، درحال بررسی است.

وی ادامه داد: تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور که چند روز پیش مهمان قزوین بودند نیز دال بر همین موضوع بود که نظام مسائل استان‌ها باید به احصا حل مشکلات بانوان اقدام کنند.

علیخانی با بیان اینکه قوانین مربوط به حقوق بانوان از موضوعات بسیار مهم جامعه محسوب می‌شود، گفت: بسیاری از قوانین و لوایح در سطح مجلس و بسیاری دیگر از تصمیم گیری‌های کلان در شورای انقلاب فرهنگی باید با نقش بانوان در استان‌ها پررنگ‌تر شود.

این مسئول ادامه داد: اگر بتوانیم از طریق یک حلقه واسط به فضای تصمیم گیری در خصوص حقوق جامعه زنان متصل شویم می‌توانیم بهترین تصمیم‌ها و تاثیرگذارترین برنامه‌ها را برای بانوان تدوین کنیم.

علیخانی بیان کرد: بانوان فعال زیادی در سطح استان قزوین وجود دارد که امیدواریم با کمک ظرفیت‌های کشوری بتوانیم با همکاری یکدیگر در کار‌های استانی و کلان کشوری تاثیرگذار باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: در بخش بانوان قزوین آماده همکاری هستیم و خوشبختانه ارتباط خوبی بین شورا، شهرداری و استانداری برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد