Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه تبریز از ادامه تدریس الکترونیکی و مجازی تمامی دروس نظری دانشگاه از روز شنبه، شانزدهم فروردین بصورت جدی و رسمی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تبریز، در راستای پیروی از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ادامه تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و همچنین عطف به تاکیدات وزارت و معاونت آموزشی وزارت عتف و نیز مصوبه هیات رئیسه محترم و کمیته آموزش الکترونیکی دانشگاه، کلیه دروس نظری دانشگاه تبریز مطابق برنامه ترم جاری در کلاس‌های درسی مجازی به شیوه الکترونیکی اعم از برخط (online) یا خارج خط (offline) ارایه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میر رضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به برخی اقدامات  صورت گرفته در دانشگاه تبریز جهت  بهره مندی تمامی دانشجویان از آموزش های مجازی و تحت پوشش قرار دادن همه دروس افزود: با  تکمیل  زیرساخت های فنی و اجرائی لازم جهت  ارائه  دروس به صورت  آموزش مجازی مبتنی بر سیستم الکترونیکی، علاوه  بر دورس نظری، بخش تئوری دروسی که شامل واحد عملی و نظری می‌باشند نیز به‌صورت الکترونیکی ارایه خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به پشتیبانی فنی کارشناسان امور آموزشی دانشکده ها و مرکزفناوری اطلاعات دانشگاه از سیستم مذکور و  پاسخگویی به  سوالات احتمالی دانشجویان از طریق فضای مجازی اظهار داشت: دانشجویان عزیز جهت حفظ سلامتی خود تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری نمایند.

 

وی  با اشاره  به راه اندازی سیستم آموزشی الکترونیکی در واحدهای اقماری دانشگاه تبریز نیز خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی و دانشجویان واحدهای اقماری (دانشکده فنی مهندسی مرند، فنی مهندسی میانه و همچنین دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر) نیز همانند سایر دانشجویان  دانشگاه تبریز ضمن بهره گیری از سیستم آموزشی الکترونیکی کلیه دروس نظری به جز دروس عملی، آزمایشگاهی، کارگاهی و تربیت بدنی از شانزدهم فروردین ماه استفاده خواهند کرد.

 

لازم به ذکر است، اساتید و دانشجویان با استفاده از سامانه آموزش‌های مجازی دانشگاه تبریز به آدرسhttp://lms.tabrizu.ac.ir  بر اساس برنامه ترمی خود در کلاس‌های درسی مجازی حضور یابند و برای همکاران و دانشجویان دانشگاه تبریز ورود به سیستم از طریق آدرس فوق الذکر و با انتخاب ورود از طریق سامانه آموزشی سما خواهد بود. لذا سامانه LMS نیاز به نام کاربری و گذرواژه جدیدی نداشته و کلیه کاربران با استفاده از نام کاربری و گذرواژه سامانه سما می‌توانند وارد سیستم شوند همچنین در واحد های اقماری نام کاربری کد استادی و کد دانشجویی بوده و گذرواژه با نام کاربری یکی می‌باشد. این افراد در سیستم از طریق انتخاب گزینه ورود به سیستم وارد سامانه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آموزش مجازی دانشگاه تبریز کرونا ویروس دانشگاه تبریز نام کاربری دروس نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم

؛سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.

وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد