Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@00:01:32 GMT

هشدار سازمان ملل نسبت به اوضاع سوریه در دوران کرونا

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۴۱۹

یک مقام سازمان ملل متحد وضعیت سوریه در دوران شیوع کرونا را «جدید» و «منحصربه‌فرد» خوانده و گفت، کمک‌های بشردوستانه هیچ‌گاه به اندازه امروز اهمیت نداشته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، نجات رشدی، مشاور گی‌یر پدرسون، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه در نشست کارگروه بین‌المللی پشتیبانی سوریه از طریق ویدئو کنفرانس در ژنو سوئیس شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به آن که وضعیت سوریه به دلیل خطر ابتلا به ویروس کرونا، «جدید» و «منحصربه‌فرد» است، گفت: کمک‌های بشردوستانه در سراسر سوریه هیچ‌گاه به اندازه امروز اهمیت نداشته است. همه سوری‌ها و کسانی که به آنها کمک می‌کنند، در معرض خطر هستند.

رشدی در ادامه بر لزوم مبارزه با شیوع کووید-۱۹ برای آن که مردم سوریه بیش از این رنج نکشند، تأکید کرده و گفت: شبکه سلامت در سوریه شکننده بوده و نیاز فوری به تجهیزات و ملزومات پزشکی مطرح است.

این مقام سازمان ملل در امور سوریه تصریح کرد: شش میلیون آواره سوری و غیرنظامیان در برابر عفونت‌های تنفسی شرایط آسیب‌پذیرتری دارند.

وی گفت: حمایت از کشورهای همسایه که میزبان میلیون‌ها سوری هستند، حائز اهمیت ویژه است.

منبع: الف

کلیدواژه: سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب