Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:05:47 GMT

واکنش شورای کشتی آسیا به تصمیمات اخیر اتحادیه جهانی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۵۷۱

واکنش شورای کشتی آسیا به تصمیمات اخیر اتحادیه جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر، متن نامه ارسالی "دولت تورلیخانف" رئیس بخش آسیایی اتحادیه جهانی کشتی به تمامی فدراسیون های کشتی قاره کهن به شرح زیر است:

این روزها بواسطه انتشار ویروس کووید ۱۹ تمامی دنیا با شرایطی چالش برانگیز روبروست. در این میان جامعه بزرگ کشتی نیز استثنا نبوده و ما وظیفه داریم با صبر و حوصله به دستورات و پیشنهادات مقامات مسوول گوش فرا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه ما بعنوان یک انسان مقابله با این ویروس است و این مهم تنها با رعایت مسوولیت های اجتماعی ممکن می باشد.

همانطور که مستحضر هستید بخش آسیایی اتحادیه جهانی کشتی در روزهای ابتدایی شیوع ویروس در نظر داشت تا رقابت های گزینشی را برگزار نماید تا قاره ما از این لحاظ در وضعیتی مشابه با سایر قاره ها قرار گیرد اما با افزایش میزان شیوع تصمیم به تعویق این مسابقات گرفته شد که قطعا همه می دانیم تصمیم درستی بوده است. سلامتی ورزشکاران بی شک مهم ترین اولویت همه ماست و می دانیم که در همین راستا حتی کمیته بین المللی المپیک نیز تصمیم گرفته است تا رقابت های المپیک توکیو را تا تابستان سال آینده به تعویق بیاندازد. به این ترتیب ما می توانیم برگزاری این مسابقات را از یکم تا هفدهم مرداد سال ۱۴۰۰ جشن بگیریم. علاوه بر این سهمیه های کسب شده تا به امروز نیز کماکان به قوت خود باقی خواهند بود.

متاسفانه این اتفاقات تغییراتی را در تقویم اتحادیه جهانی ایجاد کردند که روی چند رویداد بزرگ از جمله مسابقاتی که قرار بود امسال در قاره آسیا برگزار شود تاثیر گذاشت.

اما من از همه شما می خواهم اکنون که  در خانه درکنار عزیزانتان وقت می گذرانید مثبت به وقایع نگاه کنید. این فرصتی عالی برای آرامش و تامل در مواردی است که برای همه ما بصورت جداگانه مهم است.

در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه شما، امیدوارم که بتوانیم به زودی همدیگر را ملاقات کنیم

کد خبر 4891289

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون کشتی ویروس کرونا ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی کسب سهمیه المپیک وزارت ورزش و جوانان احمد سعادتمند اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!

ترامپ به اعتراضات حمایت از فلسطین در تجمعات دانشجویی اخیر در آمریکا واکنش نشان داد و خواستار توقف آن شد.   به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.   به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»   این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.   همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه واکنش عباس عبدی به اعتراضات دانشجویان در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان پخته نمی‌شود نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)

دیگر خبرها

  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند