Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@23:16:35 GMT

شایعه به کما رفتن لاریجانی تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۴۴۵۹

شایعه به کما رفتن لاریجانی تکذیب شد

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی شایعه به کما رفتن رئیس مجلس را تکذیب کرد.

بهروز نعمتی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: آقای لاریجانی در پی ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و من امروز عصر و همچنین حدود ساعت ۱۰ امشب تلفنی با ایشان گفتگو کردم.

وی افزود: شایعه منتشر شده درباره به کما رفتن رئیس مجلس صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ایشان در منزل مشغول مداواست و حالشان از دیروز بهتر است. لینک کوتاه: asriran.com/0031lm

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم