Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:11:08 GMT

آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه علیه کرونا در همدان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۷۳۲

آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه علیه کرونا در همدان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد نظر عظیمی صبح یکشنبه در مراسم آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه علیه کرونا در شهر همدان با تسلیت شهادت حاج میرزا محمد سلگی اظهار کرد: پاسداران و بسیجیان دیروز در صحنه‌های مختلف در مقابله با استکبار جهانی برای دفاع از دین خدا وارد میدان شدند و امروز نیز در صحنه‌های دیگری در خدمت ملت بزرگ ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تمام کسانی که در مقابله با بیماری کرونا پای کار هستند قدردانی کرد و گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی، پزشکان، پیراپزشکان و بسیجیان از ابتدا با تمام توان در این عرصه حضور داشتند و همچنان پای کار هستند که قدردان تلاش‌های آنان هستیم.

سردار عظیمی با یادآوری اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا رزمندگان سپاه و بسیجیان در نقاط مختلف کشور به صورت محلی و منطقه‌ای اقدامات خودجوشی را انجام داده‌اند، گفت: بعد از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر دفاع بیولوژیک، اجرای این رزمایش توسط سپاه و یگان‌های مردم پایه و بسیجیان دلاور شروع شد.

وی بااشاره به اینکه در غرب کشور و از پنجم فروردین ماه در دو شهرستان استان کرمانشاه رزمایش انجام شد و تا امروز تعدادی از شهرهای آلوده در ایلام و کرمانشاه ضد عفونی شده‌اند، گفت: همدان یکی از استان‌های دیگر برای اجرای این رزمایش است.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ملت ایران بدون توجه به جنگ روانی و تبلیغات ناجوانمردانه یکپارچه و با تمام توان در کنار هم حضور دارند، گفت: سپاه، ارتش و سایر دستگاه‌ها نیز با تمام توان حضور داشته تا برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت عزیز ایران افزوده شد.

وی با یادآوری اینکه رزمندگان سپاه در سراسر کشور برای ضدعفونی معابر و مناطق تعیین شده پای کار هستند، گفت: تا ریشه کنی این بیماری تلاش‌ها تداوم خواهد داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استکبار جهانی دانشگاه های علوم پزشکی دین مقام معظم رهبری ملت بزرگ ایران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی موسوم به ناتو را نشانگر آماده‌شدن این پیمان برای درگیری احتمالی با روسیه دانست.

علاوه بر این وزارت خارجه روسیه به اتهام‌زنی ناتو به روسیه مبنی بر انجام حمله‌های ترکیبی از سوی این کشور علیه این پیمان نیز واکنش نشان داد.

وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که این اتهام‌زنی ناتو، فریب‌کاری است و برای برانگیختن هیجانات و احساسات ضدروسی انجام می‌گیرد.

گفتنی است ناتو رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» را از ۲۴ فوریه آغاز کرده است. این رزمایش تا پایان ماه مه ادامه دارد و با مشارکت بیش از ۹۰ هزار نیرو از ۳۲ کشور عضو این ائتلاف نظامی تحت فرماندهی آمریکا انجام خواهد شد.

مرحله دوم این رزمایش با تمرکز بر جابه‌جایی نیروها در سراسر اروپا برگزار می‌شود. در جریان این رزمایش، متحدان ناتو قصد دارند تا مطابق ماده ۵ معاهده پیمان آتلانتیک شمالی، سناریوی جنگ علیه «دشمنی هم‌سطح» را پیاده کنند. براساس این ماده، حمله به یکی از اعضای ناتو، حمله به کل ائتلاف تلقی و مجوز اقدام و کمک مقتضی صادر می‌شود.

الکساندر گروشکو، معاون وزیر خارجه روسیه در ماه ژانویه گفت که وسعت رزمایش مدافع ثابت‌قدم ناتو در سال ۲۰۲۴ از بازگشت نهایی و برگشت‌ناپذیر این ائتلاف به نقشه‌های جنگ سرد جهت رویارویی با روسیه حکایت دارد و نشانه‌ای دیگر از جنگ ترکیبی غرب علیه روسیه است.

کد خبر 6096314

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود