Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:14:28 GMT

تجلیل سپاه از کادر درمانی قرچک

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۴۰۳

تجلیل سپاه از کادر درمانی قرچک

ایسنا/تهران سپاه پانزده خرداد قرچک از زحمات کادر خدوم و زحمت‌کش درمانی و بهداشت تجلیل به عمل آورد.

به همت سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک امروز یکشنبه در سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور مسئولان شهرستان از زحمات کادر خدوم و زحمت‌کش درمانی و بهداشتی شهرستان با اهدای گل و وصیتنامه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجلیل و تکریم به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک در این دیدارها با خداقوت و آرزوی سلامتی برای مدافعان سلامت کشور اظهار کرد: پزشکان و پرستاران مدافعان خدوم و با اخلاص خط مقدم جبهه مقابله با بیماری کرونا و حافظان دلسوز مردم هستند و قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها هستیم.

وی تأکید کرد: ما نیز به عنوان سربازان کوچک ولایت تا ریشه‌کنی کامل این بیماری در کنار  جامعه درمانی برای خدمت گذاری به مردم فهیم، بصیر و انقلابی شهرستان خواهیم ایستاد.

فرمانده سپاه شهرستان قرچک در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: ان شاالله با کمک مسئولان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم این معضل نیز مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد

 با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع چند منظوره موسسه آوای کوچه در شهرستان بروجرد افتتاح شد.
محمد حسین اسماعیلی با اشاره به طرح ملی تابا برای تجلیل از الگو‌های برتر آموزشگاهی در سطح کشور گفت:این طرح برای اولین بار در شهرستان بروجرد افتتاح شدو این آموزشگاه به عنوان الگوی برتر آموزشی در کشور معرفی شد. 
 همچنین در این مراسم از تعدادی از هنرمندان شهرستان بروجرد تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد