Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:16:49 GMT

تعویق پارالمپیک یک فرصت برای ورزشکاران ایرانی است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۸۳۵

تعویق پارالمپیک یک فرصت برای ورزشکاران ایرانی است

«محمدرضا مظلومی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شرایط کنونی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان با ۲ گروه از ورزشکاران و برنامه‌های آنان مواجه است. گروه نخست ورزشکاران زیر مجموعه این فدراسیون هستند که سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کردند و نام آنان در لیست اعزامی به ژاپن قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ورزشکاران با کمیته ملی‌پارالمپیک قرارداد دارند و تمام حق و حقوق خود را از آنجا دریافت می‌کنند. همچنین کمیته بر تمام مراحل تمرینی و برنامه‌های این ورزشکاران نظارت دارد.

وی ادامه داد: دسته دوم رشته‌ها و ورزشکارانی هستند که سهمیه کسب نکردند و مسابقات  آنان در قالب رقابت‌های کشوری یا اعزام‌ها است. این گروه بنا به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا فعلا فعالیتی ندارند و تمام برنامه‌های آنان به تعویق افتاده است. البته گروه نخست نیز برنامه گروهی یا تمرین منسجم ندارند بلکه برخی از تمرینات سبک را در محیط خانه انجام خواهند داد. نمی‌شود برای یک ورزشکار رشته جودو یا دوومیدانی تمرین سخت در محیط خانه را پیشنهاد داد.

مظلوی اظهار داشت: اجرای برنامه و دستورات تمرینی تیم و ورزشکاران به پایان ویروس کرونا در ایران بستگی دارد. هنوز هیچ چیز مشخص نیست. با پایان فراگیری این ویروس تمام برنامه‌ها از سوی وزارت ورزش و کمیته اعلام می‌شود.

رییس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان در پایان با اشاره به تاخیر در برگزاری پارالمپیک یادآور شد:‌ این تاخیر برای ورزشکاران ایرانی یک فرصت است، زیرا می‌توانند در گزینشی‌های بیشتری شرکت کنند و چند سهمیه نیز به کاروان اعزامی ایران اضافه شود. البته برگزاری این گزینشی‌ها با پایان ویروس کرونا بستگی دارد که امیدوارم جهان زودتر از وجود این ویروس پاک شود.

برچسب‌ها پارالمپیک محمدرضا مظلومی ویروس کرونا کمیته ملی المپیک ژاپن پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارالمپیک محمدرضا مظلومی ویروس کرونا کمیته ملی المپیک ژاپن پارالمپیک محمدرضا مظلومی ویروس کرونا کمیته ملی المپیک ژاپن برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد

علی فروتن با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه برمودا گفت: هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد، کاش به‌جای اینکه دلش بشکند کار و تولید محتوا می‌کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی فروتن یکی از عمو‌های فیتیله‌ای، با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه «برمودا» درباره دلیل اختلافات برنامه فیتیله‌ها گفت:هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد.

وی افزود: آقای قناد در صحبت‌های خود گفتند که آدم حرف خانه‌اش را بیرون نمی‌برد، اما متاسفانه تمام حرف‌هایش را زد. من خیلی دوست داشتم که شفاف‌تر صحبت می‌کردند و‌لی کاش این برنامه‌ای که ایشان را دعوت کرده بود به جای اینکه یک نفر را دعوت کند تا جماعتی را محاکمه کند عملا می‌توانست نظر همه را بپرسد که چرا این اتفاق افتاد.

فروتن ادامه داد: بنده صحبت‌های آقای قناد را اصلا قبول ندارم و با تمام احترامی که برایشان قائل هستم، اما متاسفانه آن امانت داری و واقعیت قضیه را نگفتند.

ولی بیان کرد: ای کاش آقای قناد هم به جای اینکه در برنامه‌ای دیگر دلش بشکند شروع به کار کردن و تولید محتوا می‌کرد همینطور بجای اینکه ساعت شش صبح در خیابان‌ها فریاد بزند بهتر بود که با کسی که مشکل داشت صحبت می‌کرد.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • قرآن همه چیز ماست
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد