Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:22:29 GMT

انعقاد تفاهم نامه خرید ۱۲ میلیون ماسک

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۵۳۹۴

انعقاد تفاهم نامه خرید ۱۲ میلیون ماسک

رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: تفاهم‌نامه خرید ۱۰ میلیون ماسک سه لایه جراحی و ۲ میلیون ماسک N۹۵ با یک شرکت خصوصی منعقد شد.

 به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، مهدی یوسفی، رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: تفاهم‌نامه خرید ۱۰ میلیون ماسک سه لایه جراحی و ۲ میلیون ماسک N۹۵ با شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تامین ملزومات مصرفی مورد نیاز کادر درمانی جهت مقابله با کووید ۱۹ در بیمارستان‌های علوم پزشکی کشور تفاهم‌نامه‌ای را با شرکت تولید کننده داخلی بهیار صنعت سپاهان  منعقد کرده‌ایم.

 رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران افزود: بر اساس تفاهم‌نامه و در راستای حمایت از تولید داخل این شرکت دانش‌بنیان ۱۰ میلیون ماسک سه لایه جراحی و ۲ میلیون ماسک N۹۵ را تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری تحویل هیأت امنا می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماران جراحی سلامت ماسک میلیون ماسک تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد علی زلفی گل در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار نامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص اعمال پایه‌های تشویقی اعضای هیأت علمی با انتشار نامه مذکور اعلام کرد: یک اتفاق مبارک و مؤثر برای وزارت علوم تحقیقات و فناوری (عتف) بخشی ازجورچین (پازل) انگیزشی دوره جدید مدیریت وزارت (عتف).

بیشتر بخوانید: بخشنامه سازمان سنجش ابطال شد/ نقل و انتقال فرزندان اعضای هیأت علمی غیرقانونی است

متن نامه به شرح زیر است:

مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای به محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: بازگشت به نامه شماره ۳۶۸۳۵۲/ و مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ در خصوص پایه‌های تشویقی اعضای هیأت علمی به استحضار می‌رساند:

با توجه به ماده (۷) تصویب نامه شماره ۱۶۰۷۱۶/ ت ۶۰۰۲۹ ه مورخ ۲ آذر ۱۴۰۱ هیأت وزیران، دستورالعمل اعطای پایه‌های تشویقی تا (۶۰ پایه) ازسوی آن وزارت خانه ابلاغ‌شده برای تمامی اعضای هیأت علمی که از طریق مراکز جذب وزارت‌خانه مربوطه به‌کار گرفته شده یا می‌شوند از سال هزار و چهارصد و ۲ قابلیت اجرایی یافته است.

بنابراین محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی تا (۷) پایه موضوع ماده پنجاه و سه آئین‌نامه استخدامی اعضای هیأت علمی از تاریخ اجرای ماده مذکور لغو می‌گردد.

علی‌ای‌حال چنانچه احدی از اعضای مذکور در شرف بازنشستگی هستند در صورت رعایت ضوابط کلی اعطای پایه‌های مورد بحث که دستورالعمل مزبور تشریح گردیده موضوع اعمال پایه‌های تشویقی در محاسبه حقوق بازنشستگی قابل رسیدگی و اقدام خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228534 برچسب‌ها وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

دیگر خبرها

  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال