Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با تلاش مراقبین سلامت و بهورزان، در شاخص‌های پیگیری فوری و فعال موارد مشکوک، این دانشگاه موفق به کسب رتبه اول در کلان منطقه ۷ کشور شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، ابوالفضل رعیت محتشمی صبح امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: روزانه بیش از ۳۵ هزار تماس توسط مراقبین سلامت و بهورزان جهت غربالگری افراد، خانواده، پیگیری موارد مشکوک و پیگیری روند درمان بیماران و سلامت اطرافیان صورت گرفته است

 مدیر مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ۱۵ هزار پیگیری تلفنی، تصریح کرد: تا کنون ۳۸۰ هزار نفر و ۱۲۴ هزار خانوار به صورت تلفنی از طریق سامانه ۴۰۳۰، در حوزه معاونت بهداشت غربالگری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین ۱۱ هزار و ۶۹۰ مورد پیگیری تلفنی جهت پیگیری وضعیت بیماران مبتلا به کرونا ویروس و نزدیکانشان صورت گرفته است.

رعیت محتشمی یادآور شد: تاکنون بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۵۹ درصد نیازمند مراقبت در منزل، ۱۶ درصد ارجاع به بیمارستان، ۲۵درصد سالم و حدود ۲ درصد نیز تحت درمان دارویی قرار گرفته‌اند.

 مدیر مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به غربالگری ۹۲ درصد از زنان باردار گفت: ۹۱ مورد از این زنان دارای علامت بوده اند و ۴۲ نفر به پزشک و ۴ نفر به بیمارستان ارجاع شده اند و تمامی موارد بهبودی کامل داشته اند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت کاشان دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نجات یک گربه از سیل دبی امارات (فیلم) شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم) واکنش باورنکردنی یک گربه پس از شنیدن صدای ویولنسل! (فیلم)

دیگر خبرها

  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور