Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رینش پارمر» روز دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری اسکای یادآور شد، اینک دو هفته از زمانی که وزیر بهداشت وعده داد «تجهیزات درست را در اختیار پزشکان، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها» قرار می‌دهد گذشته اما هیچ‌ پیشرفتی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: براساس تحقیقات انجام شده از صدها پزشک در بیش از ۱۵۰ دستگاه بیمارستان انگلیس، ۴۳ درصد آنها از چشم‌بندهای محافظتی برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها همچنین به ناچار ماسک‌های یکبار مصرف صورت را دوباره استفاده می‌کنند و برای احتیاط در مواجهه با بیماران مبتلا به کرونا، گاهی نفس را در سینه خود حبس می‌کنند.

رئیس انجمن پزشکان انگلیس، وضعیت در بیمارستان‌های این کشور را بشدت هولناک توصیف کرد و افزود: ما اینک نگران از دست دادن همکاران خود در بخش بهداشت و درمان هستیم.
او یادآور شد، تاکنون شماری از پرستاران و پزشکان کارآمد در این کشور به دلیل کمبود تجهیزات محافظتی به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست داده‌اند.

پارمر همچنین نسبت به وعده وزیر بهداشت این کشور برای انجام 100 هزار آزمایش کرونا در روز ابراز تردید کرد.

تعداد افراد مبتلا به کرونا در انگلیس به سرعت در حال افزایش است. دانشمندان این کشور پیش‌بینی کرده‌اند که آمارها در روزهای‌ آینده به اوج خواهد رسید. این در حالی است که ظرفیت بیمارستان‌ها از نظر تجهیزات پزشکی و کادر درمان مناسب نیست.  

رئیس انجمن بیمارستان‌های انگلیس پیشتر هشدار داده بود که درمانگاه‌های این کشور در مواجهه با ویروس کرونا به لحاظ تعداد، سرعت افزایش و وخامت حال بیماران، همچنین کمبود ظرفیت بیمارستان‌ها در حال انفجار هستند.

«کریس هاپسون» در گفت‌وگو با شبکه اسکای، وضعیت نگران کننده‌ای را به نقل از رئیسان بیمارستان‌های پایتخت توصیف کرد و افزود: ظرفیت آنها در برابر موج بیمارانی که یکی از پس دیگری با حال وخیم به بیمارستان مراجعه می‌کنند رو به پایان است. او گفت: عبارتی که این روزها سر زبان‌ها افتاده یک سونامی دنباله‌دار است.   

هاپسون به نقل از رئیس یکی از بیمارستان‌ها افزود: وضع کنونی به مراتب به لحاظ کمیت و کیفیت، گسترده تر و بزرگ‌تر از حد تصور است.

این مقام انگلیسی تصریح کرد، بیشتر رئیسان بیمارستان‌ها نگران کمبود ظرفیت‌هایی هستند که در دو هفته گذشته ایجاد شده اما به سرعت رو به پایان است.
وی با بیان اینکه آنها برای بهتر شدن اوضاع در حال مماشات هستند، افزود: اما حتی ظرفیت بیمارستان صحرایی که در شرق لندن ساخته شد به سرعت رو به تکمیل است.

تاکنون ۴ تن از مقام‌های ارشد دولت انگلیس به دلیل کرونا خانه‌نشین شده و نخست وزیر این کشور پس از گذشت ۱۰ روز از ابتلا به این بیماری، دیشب روانه بیمارستان شد.   
2023

برچسب‌ها ویروس کرونا تجهیزات پزشکی انگلستان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تجهیزات پزشکی انگلستان ویروس کرونا تجهیزات پزشکی انگلستان بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت! + فیلم

با گذشت زمان، حساسیت بدنه خودرو‌ها با توجه به نوع طراحی بیشتر شده و نیازمند محافظت بیشتری است.

کاور بادی فِنس یا PPF، لایه‌ای محافظتی جهت جلوگیری از ضربات وارده به بدنه خودرو است. این لایه پلاستیکی مانند گلس در تلفن همراه عمل می‌کند که علاوه بر سرامیک کردن بدنه، اعمال یک کاور محافظتی به مراقبت بیشتر کمک بسیاری می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت! + فیلم
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب