Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:55:37 GMT

ملی پوش تکواندو جراحی می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۶۴۴

ملی پوش تکواندو جراحی می کند

به گزارش خبرنگار مهر، عرفان ناظمی عضو تیم ملی تکواندو کشورمان که به دلیل صادر نشدن روادید، حضور در مسابقات جهانی را از دست داد، ۲۱ دیماه و در جریان رقابتهای انتخابی تیم ملی آسیب دید و قرار است به زودی تحت عمل جراحی قرار گیرد.

وی در این مورد به خبرنگار مهر گفت: مدتی بعد از آسیب دیدگی قرار بود، رباط پاره شده را جراحی کنم، ولی به دلیل آنکه احتمال داشت این جراحی مانع حضورم در بازی‌های المپیک شود، پس از مشورت با چند کارشناس از جراحی منصرف شدم و کارهای درمانی را پیگیری کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظمی افزود: با انتشار خبر تعویق یکساله بازی‌های المپیک به فکر رفع کلی مشکل آسیب دیدگی افتادم. اکنون که کارهای فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را زیر نظر دکتر مطوری نژاد انجام می‌دهم تا ان شاالله شرایط جراحی فراهم شود.

ملی پوش تکواندو در پایان گفت: پس از جراحی باید شش ماه دوره نقاهت و درمان را پشت سر بگذارم و پس از آن تمرینات خود را آغاز خواهم کرد. با وجود عضویت در تیم اعزامی به مسابقات تیمی المپیک که به صورت نمایشی برگزار می‌شود، فرصت لازم را دارم تا با سلامت کامل خود را آماده سفر به توکیو کنم. دوست دارم در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان حضور داشته باشم.

کد خبر 4893440

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو عرفان ناظمی تیم ملی تکواندو ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس احمد سعادتمند فیفا کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال المپیک 2020 توکیو مهدی محمدنبی وزارت ورزش و جوانان کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس

اوکراین خواستار حذف قایقرانان روسی از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اوکراین خواستار ممنوعیت حضور قایقرانان روسیه و بلاروس در مسابقات مقدماتی المپیک 2024 پاریس شدند.

نامه مربوطه به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و فدراسیون جهانی قایقرانی ارسال شد.

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک 2024 + عکس

پیش از این مشخص شده بود که 13 قایقران از روسیه در مسابقات مقدماتی بازی‌های المپیک 2024 شرکت خواهند کرد. مسابقات انتخابی از 8 تا 9 می در مجارستان برگزار می‌شود و 8 ورزشکار روسی وارد مسافت‌های المپیک شدند. این آخرین فرصت برای جواز حضور در المپیک پاریس است.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه