Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رییس شورای شهر تهران گفت:‌ تعداد وسایل حمل و نقل عمومی در شرایط شیوع ویروس کرونا در پایتخت باید افزایش پیدا کند تا شاهد تراکم جمعیت نباشیم.

محسن هاشمی با اشاره به پیشنهاد شورای شهر تهران به ستاد ملی و استانی کرونا مبنی بر لزوم تعطیلی حمل و نقل عمومی در پایتخت و قبول نکردن این پیشنهاد گفت: وقتی این پیشنهاد را مطرح کردیم ستاد اعلام کرد که کاهش وسایل حمل و نقل عمومی به عنوان راه حل مناسب باید اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر این نکته که کاهش وسایل حمل و نقل عمومی از جمله تعداد قطارهای مترو عاملی برای افزایش جمعیت و ازدحام است، افزود: قرار نیست ما در این باره تصمیم اقتصادی اتخاذ کنیم بلکه در شرایط شیوع کرونا باید تعداد وسایل حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند تا تراکم جمعیت کاهش پیدا کند اما در این باره به شیوه معکوس عمل می شود.

بر اساس اعلام شهرنوشت، رییس شورای شهر تهران بار دیگر بر پیشنهاد شورای شهر تهران مبنی بر تقسیم بندی شهروندان تهرانی به ١٠ دهک بر اساس شماره کد ملی آنها تاکید کرد و گفت: این امر باعث کاهش جمعیت در وسایل حمل و نقل عمومی و خیابان‌ها می شود اما برای این منظور نیازمند همکاری همه از جمله شهروندان، شهرداری تهران و نیروی انتظامی هستیم.

ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وسایل حمل و نقل عمومی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم

مدیرکل حریم شهر تهران از هوشمندسازی پایش حریم پایتخت با استفاده از سامانه «سپاس» خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  علی اکبر فسایی، مدیرکل حریم شهر تهران در این باره اظهار کرد: قراردادی را با سازمان جغرافیایی کشور برای استفاده از سامانه «سپاس» منعقد کرده‌ایم. به طوری که این سامانه با کمک یک اپلیکیشن تصاویر ماهواره ای تغییرات حریم را هشدار می دهد و بر اساس آن هشدار، نظارت های ما هدفمند می شود. طبق این قرارداد این سامانه هر ۱۰ الی ۱۴ روز بروزرسانی دارد.

وی با اعلام اینکه تخلفات حریم از ۸۰۰۰ مورد تخلف در سال ۱۴۰۱ به ۳۴۴۴ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: این تخلفات شامل دیوارکشی، فنس کشی و حتی ویلاسازی و لاکچری سازی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران