Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@03:06:31 GMT

آغاز غسل دادن با آب متوفیان کرونا در تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۰۰۴

آغاز غسل دادن با آب متوفیان کرونا در تهران

با توجه به آغاز تغسیل با آب متوفیان مبتلا به کرونا در شهر تهران با رعایت کلیه تمهیدات بهداشتی، از روز شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ در سالن‌های تطهیر سازمان بهشت زهرا (س) تهران بمنظور اجرای حداکثری فتوای مقام معظم رهبری و انجام این واجب کفایی، روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س) اطلاعیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

بنا به جمع بندی و رفع ابهامات انجام شده از دستورالعمل‌های تدفین متوفیان مبتلا به کرونا در جلسه روز جمعه مورخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ که با حضور معاونین خدمات شهری و روسای آرامستان‌های سراسر کشور و همچنین معاون وزیر بهداشت و رئیس مرکز بهداشت محیط این وزارتخانه و معاون سازمان تبلیغات اسلامی در محل بازرسی کل کشور برگزار شد؛ اکنون مانع اساسی برای تغسیل متوفیان با رعایت موازین بهداشتی در سطح کشور وجود ندارد فلذا با ایجاد وحدت رویه در تمامی استان‌های کشور؛ سازمان بهشت زهرا (س) نیز در یک اقدام ارزشمند با همکاری طلاب عزیز و ایثارگر در کنار پرسنل گمنام این سازمان کار تغسیل با آب این متوفیان را با در نظر گرفتن کلیه موازین و پروتکل‌های بهداشتی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان بهشت زهرا (س) در این بیانیه از همراهی و حمایت‌های همه دستگاه‌ها و نهاد‌های کشور بویژه سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران - سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) - دادستانی تهران - پزشکی قانونی- وزارت کشور - سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها - سازمان بازرسی کل کشور - سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران - سپاه سید الشهدا (س) - سازمان آب و فاضلاب استان تهران - اداره کل محیط زیست - سازمان آتش نشانی - سازمان پسماند - و ... که در فراهم آوردن شرایط ویژه بهداشتی در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه و محیط زیست و اجرای فتوای مقام معظم رهبری تلاش داشته اند، تشکر و قدردانی کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویروس کرونا محیط زیست متوفیان کرونا پارسی خبر سازمان بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از شمال در دو محور هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور پس از پایان تعطیلات ۳ روزه در کشور گفت: در طول تعطیلات اخیر شاهد افزایش حجم سفرهای برون شهری بودیم و در همین راستا نیز همکاران من در پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل قرار داشتند. روند سفرهای برون شهری نیز از روز چهارشنبه آغاز شده و در حال حاضر نیز شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم. در همین راستا نیز گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا ، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد:‌ در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع  محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.  در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است.

شیرانی  با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود