Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:04:43 GMT

تلویزیون اینترنتی «جوان تی وی» در زنجان آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۰۷۳

تلویزیون اینترنتی «جوان تی وی» در زنجان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز به فعالیت تلویزیون اینترنتی «جوان تی وی»، گفت: این تلویزیون مجازی توسط مجمع سمن‌های جوانان و با همکاری و مشارکت همه سمن‌های جوانان استان از نخستین روز هفته جوان سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه دیدار و نشست با مسئولان، انتشار کلیپ‌های شاد، کلیپ‌های آموزشی و جوان‌شو مجازی از برنامه های مهم تلویزیون اینترنتی «جوان تی وی» است، افزود: مصاحبه با جوانان برتر استان و شهرستان‌ها، تهیه و پخش برنامه‌های آموزشی با موضوع مسائل جوانان با حضور مدیران و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی تحت نظارت اداره کل و انتشار پویش #جوانان، زنجانی مبنی بر معرفی سمن‌های جوانان استان زنجان و تقدیر و تشکر آنان از کادر درمانی فعال در مقابله با بیماری کرونا از جمله اقدامات این شبکه اینترنتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی با بیان اینکه علاقه‌مندان به استفاده از برنامه‌های این تلویزیون مجازی، می‌توانند به سایت اینستاگرامی javani.tv مراجعه کنند، گفت: انتشار اخبار مربوط به جوانان و انعکاس اقدامات و برنامه‌های سمن‌های جوانان استان و همچنین ارتباط مؤثر میان جوانان و مسئولین است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تلویزیون اینترنتی «جوان تی وی» کار خود را با ویژه برنامه‌هایی در طول هفته جوان آغاز کرده و در طول سال با پوشش همه برنامه‌های حوزه جوانان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

خلیلی افزود: انعکاس برنامه «جوان شو مجازی» و انتشار کلیپ‌های آموزشی و معرفی برندگان چالش‌ها، انتشار کلیپ‌های آموزشی در مورد پیشگیری از بیماری کرونا و تهیه و انتشار کلیپ‌ها و نماهنگ‌های شاد به مناسبت هفته جوان، ولادت حضرت علی کبر (ع) و نیمه شعبان از دیگر فعالیت‌های شبکه «جوان تی وی» خواهد بود.

کد خبر 4894020

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان زنجان علی خلیلی تلویزیون اینترنتی جوانان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد ایلام فاصله گذاری اجتماعی گرگان طرح غربالگری بارش باران روز طبیعت ماسک طبی سال جهش تولید استانداری قزوین تلویزیون اینترنتی سمن های جوانان جوانان استان انتشار کلیپ جوان تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس طی روزهای گذشته، برخی کاربران فضای مجازی با انتشار بخشی از صحبت‌های فردی به نام خسرو غفوریان مدیر پشتیبانی بخش آموزش ساواک مدعی شدند که وی پدر مهدی و مهران غفوریان از هنرمندان کشورمان است.
در این خصوص، ادعا شده فرد مذکور ۲۰ سال در ساواک مشغول به فعالیت بوده و پست مدیریتی داشته است.
هرچند که شباهت نام و چهره پدر مهران و مهدی غفوریان این شایعه را تقویت می‌کند، اما مراجعه به تصویری که پیشتر مهران غفوریان از سنگ مزار پدرش منتشر کرده بود، تاریخ تولد وی ۱۳۲۴ نوشته شده است، یعنی در سال ۱۳۵۷(سال پیروزی انقلاب اسلامی) وی تنها ۳۴ سال داشته و احتمال زیاد نمی‌توانسته ۲۰ سال سابقه مدیریت داشته باشد.


این شایعات ادامه داشت تا اینکه مهدی غفوریان با انتشار تصویری دیگری از پدرش نوشت که وی ناخدا یکم کمیسر دریایی است و فرد ساواکی که گفته می‌شد پدرش هست را حتی نمی‌شناسد.

کد خبر 849060 برچسب‌ها خبر ویژه ساواک بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است