Web Analytics Made Easy - Statcounter

کماندار المپیکی ایران گفت: در خانه تمرینات بدنسازی و مرور تکنیک دارم اما حس رقابت در این شرایط وجود ندارد.

میلاد وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط تمرینی‌اش در روزهای بحران کرونا، اظهار داشت: زمانی که خبر تعویق المپیک را شنیدم برایم ناراحت کننده بود، البته به خاطر شرایط موجود این پیش‌بینی می‌شد اما من دوست داشتم المپیک در همان تاریخ خودش برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط هم باید از بُعد مثبت قضیه نگاه کنیم چون فرصت بیشتری برای تمرین وجود دارد البته به شرطی که تمرینی هم باشد.

وی ادامه داد: من در خانه مرور تکنیک می‌کنم و تمرینات بدنسازی را هم دارم اما نمی‌توان تمرین مسافت داشت. مسابقات هم در سال 2020 لغو شده و همین تاثیر منفی می‌گذارد چون نمی‌توانیم در مسابقات بین‌المللی شرکت کنیم.

کماندار المپیکی کشورمان درباره اینکه آیا نمی‌توانی شخصی در باشگاه خودت تمرین کنی، گفت: طبق دستورالعمل همه مجموعه‌های ورزشی تعطیل هستند و نمی‌توانیم تمرین کنیم. البته من از اوایل اسفند راهی یزد شدم. با توجه به اینکه خانه حیاط دارد سیبل تهیه کرده و تکنیک‌ها را مرور می‌کنم. با روانشناس هم در ارتباط هستم تا ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. البته گروهی با حضور ملی‌پوشان و مربیان راه‌اندازی شده که برنامه‌های ما اعلام می‌شود. هر شب ساعت 21 گزارش می‌دهیم.

وزیری درباره اینکه آیا از شرایط رقیبانش در جهان خبر دارد، یادآور شد: با برخی از آنها ارتباط دارم، می‌دانم ورزشکاران کره همچنان تمرینات خود را دارند اما در قرنطینه هستند به طوری که نه می‌توانند از اردو بیرون بروند و نه کسی وارد اردو شود. شرایط برخی کشورها مانند آمریکا، مکزیک و هلند به گونه‌ای است که ورزشکار می‌تواند در همان محیط خانه به خاطر فضای باز تمرین کند.

ملی‌پوش ریکرو ایران درباره تاثیر روحی تعویق المپیک و بحران کرونا، عنوان کرد: ورزشکار نمی‌تواند ثابت جایی باشد و مدت‌ها در قرنطینه بماند به همین دلیل شرایط بسیار سختی است و ورزشکار از نظر روحی بهم می‌ریزد. در خانه هم حس رقابت نیست و نمی‌توان تمرینات جمعی را داشت. هر چند من با روانشناس ارتباط دارم و تصویرسازی می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی تمرین ایران بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 4-2 این تیم را شکست داد.

در بازی مقابل تیم تحت هدایت یورگن کلوپ، سون هیونگ مین در کنار ریچارلیسون یکی از گل‌های تاتنهام را به ثمر رساند.

ویدیویی از کلوپ توسط تماشاگران حاضر در آنفیلد منتشر شده که نشان می‌دهد مربی آلمانی پس از سوت پایان بازی در میانه میدان به سمت مهاجم کره‌ای می‌رود و او را در آغوش می‌گیرد. از برخورد این دو با یکدیگر مشخص است که رابط صمیمانه‌ای با یکدیگر دارند و با روی خوش از یکدیگر استقبال کردند.

کلوپ یکی از طرفداران جدی سون است و قبلا این را در صحبت‌هایش به وضوح اعلام کرده بود. او در نوامبر 2021 به شبکه کره ای کی‌بی‌اس نیوز گفته بود:"یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی من این است که با سون هیونگ مین قرارداد نبستم. او بازیکن بزرگی است."

کلوپ در سال 2013 نتوانست سون را به دورتموند منتقل مند و این ستاره کره‌ای با قراردادی به ارزش 10 میلیون یورو به بایرلورکوزن رفت.

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری