Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@22:01:10 GMT

لوله‌گذاری ۲۰ هکتار از فضای سبز سنندج

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۸۳۱

لوله‌گذاری ۲۰ هکتار از فضای سبز سنندج

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای پروژه لوله‌گذاری برای آبیاری ۲۰ هکتار تپه پیرچنار سنندج خبر داد.

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی اظهار کرد: توسعه فضای سبز از مهم‌ترین مولفه‌های ارتقای رفاه و سلامت جامعه و بهبود آن از اولویت‌های سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به مناسبت هفته منابع طبیعی با همکاری سپاه در ۲۰ هکتار از مساحت تپه پیر چنار، حدود چهار هزار نهال کاشته شد.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ادامه داد: بادام تلخ، ارغوان، افرا، زبان گنجشگ و چند گونه درختی دیگر از گونه‌های کاشته شده در این نقطه بوده است.

شریفی با بیان اینکه قطعاً نگهداری از فضاهای سبز از ایجاد آن مهم‌تر است، یادآور شد: آب مورد نیاز برای آبیاری این تپه از آب چشمه روبه‌روی تپه تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: برای انتقال آب به این نقطه عملیات لوله‌گذاری با استفاده از دو هزار و ۴۰۰ متر لوله ۷۵ میلیمتر ۱۰ بار، دو هزار و ۴۰۰ متر لوله ۳۲ میلیمتر ۱۰ بار، ۲۰۰ متر لوله ۶۳ میلیمتر ۱۰ بار، دو عدد پمپ کفکش دو اینچ، ۲۵ عدد رایزر و دو عدد منبع ۳۰ متر مکعبی پلی اتلین انجام شد.

منبع: مهر

کد خبر 417789

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی فضاي سبز شهري آبیاری نوین آبیاری فضای سبز شهرداری سنندج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رخ نمایی بهار در طبیعت زیبای روستای فندخت شهرستان زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در پی بارشهای قابل توجه شهرستان زیرکوه که در سال زراعی جاری میانگین آن به 243.5 میلیمتر رسیده طبیعت بهاری این شهرستان و روستاهای آن از جمله روستای فندخت زیبا شده است .

میانگین بارشهای سال گذشته این شهرستان  ( 142 میلیمتر باران)  بوده است که  امسال افزایش بیش از دو برابری داشته است .

 

دیگر خبرها

  • خشکسالی یزد با بارندگی‌های اخیر برطرف نمی‌شود
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • استان مرکزی چه بهره‌ای از بارش‌های بهاره برد؟
  • رخ نمایی بهار در طبیعت زیبای روستای فندخت شهرستان زیرکوه
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است