Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@03:20:09 GMT

جهش تولید با احیای معادن کوچک مقیاس

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۰۷۴

جهش تولید با احیای معادن کوچک مقیاس

به گزارش اقتصادآنلاین، وی در ادامه افزود: طرح احیاء، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در سال ۹۸ با عنوان “رونق تولید” موفق شد تا با شناسایی تعداد ۴۴۹۶ معدن کوچک مقیاس در کشور، تعداد ۲۱۳۰ معدن را در قالب ۳۶۴ پروژه بررسی و ضمن انجام اقدامات کلینیکی بر روی تعداد ۹۷۰ معدن کوچک، در نهایت در سال ۱۳۹۸ مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته، ۱۴۶ معدن کوچک مقیاس را از ۱۵۰ معدن هدفگذاری شده در کشور احیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس با اشاره به اهمیت معادن طلا در کشور گفت: در آینده نزدیک برنامه های ویژه ای برای مشارکت و سرمایه گذاری در معادن کوچک مقیاس طلا در نظر داریم.

عظیمی افزود: یکی از عوامل موفقیت طرح هم افزایی تشکل ها و انجمن هاست که در آغاز سال جدید لازم است تشکر از همکاری صمیمانه و همراستایی آنها با طرح را اعلام کنم. کمیته های مشترک با تشکل ها مخصوصاً صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و طرح زیرساخت ایمیدرو در طرح ایجاد شده که تصمیم گیری های برنامه های مرتبط در این کمیته ها شکل خواهد گرفت.

مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس با اشاره به نام گذاری سال ۱۳۹۹ با عنوان ” جهش تولید” گفت: این نام گذاری که خود نشان دهنده اهمیت و ضرورت تولید و حمایت قاطع تولید کنندگان از نگاه مقام معظم رهبری می باشد، لذا لزوم ایجاد و توسعه بسترهای مناسب حمایتی از تولید کنندگان و به خصوص تولید کنندگان بخش معدن که سربازان جنگ اقتصادی می باشند، بیش از پیش بر همگان آشکار شده است.

وی گفت: معدن موتور محرک بخش تولید و به عنوان یکی از پارامترهای اصلی در صنایع معدنی است که با تقویت این بخش قطعاً تولید پایدار، توسعه مناطق محروم و قطع وابستگی به واردات در شرایط تحریم های ظالمانه محقق خواهد شد.

عظیمی در خاتمه افزود: مطابق برنامه ریزی های انجام شده، با توجه به مهیا بودن زیرساخت های اجرایی و نرم افزاری، روند احیای معادن کوچک مقیاس در سال ۱۳۹۹ با شتاب بیشتری حرکت خواهد کرد که ضمن پایش وضعیت معادن احیا شده در سال ۹۸، نسبت به آمایش، بررسی های کلینیکی و انجام پروژه های زیرساخت سایر معادن نیز اقدام خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: توسعه معادن معادن کوچک جهش توليد معادن کوچک مقیاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی آسان و هوشمندانه برای اتصال دو شلنگ هم اندازه به یکدیگر (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) چگونه دو شلنگ آب را به شکلی خلاقانه به یکدیگر وصل کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)