Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امین قشلاقی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوانسار اظهار داشت: برای اطلاع از وضعیت جسمانی شهروندان از بیماری کرونا تاکنون ۱۷ هزار نفر در شهرستان خوانسار غربالگری شدند.

او گفت: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ خودرو با اقناع سازی و آموزش توسط نیرو‌های داوطلب هلال احمر خوانسار از ورود به شهرستان خوانسار منصرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوانسار تأکید کرد: جمعیت هلال احمر خوانسار برای مقابله و پیشگیری از افزایش بیماری کرونا به تجهیزات پزشکی ودرمانی و ... نیاز دارد.

او افزود: برای جلب مشارکت‌های مردمی در مقابله با ویروس کرونا از عموم مردم به ویژه سازمان‌ها، دستگاه‌ها، سمن‌ها، رسانه‌ها، هنرمندان، ورزشکاران، صنوف، داوطلبان و نیکوکاران برای شرکت در پویش مردمی جمعیت هلال احمر خوانسار دعوت می‌شود.

قشلاقی گفت: خیرین و داوطلبان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۴۰۵۴۰۰۰۹۴ نزد بانک ملت و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۳۷۰۸۶۶۸ به نام جمعیت هلال احمر خوانسار واریز و حتماً اصل فیش واریزی را به هلال احمر خوانسار تحویل دهند.

او افزود: نیت افراد به منظور جلوگیری از مشکلات شرعی در زمان تحویل فیش یا ارسال مشخص می‌شود، افراد می‌توانند حضوری مراجعه کنند و یا غیرحضوری رسید یا فیش خود را از طریق شبکه مجازی به شماره ۰۹۱۳۳۷۱۴۵۷۷ واتساپ یا تلگرام کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۷۱۴۵۷۷ /۵۷۷۷۰۰۶۰ هلال احمر خوانسار تماس حاصل کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر خوانسار غربالگری کرونا جلوگیری از ورود خودرو ویروس کرونا هلال احمر خوانسار شهرستان خوانسار جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی