Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۴ نفر قاتل و ۱۵نفر عامل درگیری مسلحانه در دشت آزادگان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در تاریخ یکم فروردین سال جاری، بین ۲ طایفه در یکی از روستا‌های شهرستان دشت آزادگان که ۳ کشته و ۹ زخمی در پی داشت، شناسایی و دستگیری قاتلان و منازعین به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه با حضور ماموران در محل درگیری، اوضاع تحت کنترل عوامل انتظامی درآمد، افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی ۴ نفر قاتل به همراه ۱۵ نفر دیگر از منازعین اصلی را در دشت آزادگان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح کلت کمری، ۴ قبضه سلاح شکاری بکار رفته در صحنه قتل با یک تیغه خشاب و سر نیزه و تعدادی مهمات بکار رفته در درگیری از مخفیگاه قاتلان، تصریح کرد: در تحقیقات بعمل آمده متهمان به بزه ارتکابی قتل معترف و علت درگیری اختلاف ملکی عنوان شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان پلیس قاتل قتل اخبار حوادث فرمانده انتظامی استان قاتل دستگیر درگیری مسلحانه دشت آزادگان کرونا فیلم عکس ویروس کرونا ویروس مرد کرونا ویروس زن مردم تلگرام دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد نگهبان در تشریح جزئیات این پرونده، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، مرحله‌ای دیگر از طرح اقتدار با محوریت جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح که به مدت 2 روز عملیاتی شد پلیس امنیت عمومی مشهد با پشتیبانی کلانتری‌ها با کار گسترده اطلاعاتی تعدادی از دارندگان سلاح‌های غیرمجاز را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی، تصریح کرد: در این راستا ضمن دستگیری 14 متهم 19 قبضه انواع سلاح غیرمجاز به همراه مهمات مربوطه، 32 قبضه انواع سلاح سرد، 5 عدد افشانه فلفلی، 3 عدد شوکر کشف و 3 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان با اشاره به اینکه سلاح یکی از مولفه‌های ناامن ساز و زائل کننده امنیت و احساس امنیت در جامعه است، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با رویکرد اشراف و تسلط اطلاعاتی تداوم دارد و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز باید احساس ناامنی کنند و این افراد بدانند برابر قانون، هر فردی که به طور غیرمجاز سلاح جنگی یا سلاح شکاری و قطعات موثر یا مهمات آن را خریداری یا نگهداری و حمل کند، برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد