Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:08:16 GMT

۱۵ هزار بطری محلول ضدعفونی در بوکان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۸۵۵

۱۵ هزار بطری محلول ضدعفونی در بوکان کشف شد

سرهنگ سلمان حیدری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال تشکیل ستاد مقابله با گرانفروشی و احتکار در این شهرستان، تیم‌های عملیاتی پلیس از یک دستگاه کامیون باری این تعداد محلول ضدعفونی کننده فاقد مجوز سازمان غذا و دارو را کشف و پرونده آن را تحویل مرجع قضایی کردند.

وی افزود: با افزایش درخواست و نیاز جامعه به مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، گشت‌های نظارتی مشترک با حضور کارشناسان شبکه بهداشت، صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری نیز افزایش یافته و روزانه چهار اکیپ واحدهای صنفی و تولیدی را مورد نظارت و بازرسی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری ادامه داد: برخورد پلیس و دستگاه قضایی با قاچاقچیان و محتکران اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم جدی است و شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاعات و گزارش در این خصوص، با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

فرمانده انتظامی بوکان ارزش کالای توقیف شده را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و یک دستگاه کامیون نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

در ایامی که کرونا شروع شده و مواد ضدعفونی به اقلام موردنیاز شهروندان تبدیل شده و در راستای مبارزه جدی با اخلال‌گران عرصه سلامت نیروهای انتظامی این شهرستان تاکنون ۱۳ هزار و ۱۸ جفت دستکش طبی از نوع لاتکس و ۵۱۵ بطری نیم لیتری الکل صنعتی نیز کشف و ضبط شده است.

در روزهای اخیر کشفیات مواد ضدعفونی‌کننده، الکل و ماسک در آذربایجان‌غربی رشد چشمگیری داشته است.

بوکان با ۲۵۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی و در فاصله ۱۸۱ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوکان انتظامی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوکان انتظامی ویروس کرونا بوکان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین

حمیدرضا محمدی در رابطه با سند تحول قوه قضاییه اخیر رئیس قوه قضائیه ضمن بیان اینکه سند تحول قضایی، سند خوبی است؛ گفت: بهتر بود که در تدوین سند تحول قضایی از نظرات وکلا هم استفاده می کردند تا راهکارها را ارایه دهند.

وی افزود: یکی از مواردی که در سند تحول قضایی نیامده مربوط به حقوق کارکنان و قضات است زیرا درآمد و حقوقشان بسیار ناچیز است و بعضی از قضات حتی در مخارج زندگی روزمره خود مانده اند؛ زیرا حجم پرونده هایی که بر روی میز قضات است، بسیار زیاد است و مسلما قضات توان رسیدگی به این حجم از پرونده‌ها را ندارند. 

این وکیل دادگستری گفت: آنچه که سیستم قضایی ما را دچار ضعف کرده، حجم انبوه ورودی پرونده هاست و  باید به این موارد توجه میشد. 

وی افزود: بهتر است که اداره ثبت قوی شود زیرا در این صورت  بخشی از پرونده های ملکی ما به سرانجام می رسد. 

محمدی تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل افزایش پرونده‌ها مربوط به ایرادات شکلی در قانون ماست و اگر قانون اصلاح شود دیگر شاهد وجود حجم انبوهی از پرونده‌ها در دستگاه قضایی نیستیم و نیمی از پرونده‌های دادگستری کاهش می یابد؛ لذا بهتر است قبل  از هر کاری پیشگیری کنیم زیرا پیشگیری بهتر از درمان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد