Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمید رضا تاملی در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان که به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: به استناد گزارش‌های رسیده در شهرستان اردستان در سال گذشته طلاق در این شهرستان ۲۳ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: شهرستان اردستان در حوزه عمرانی در سال گذشته شاهد فعالیت‌های خوبی بوده که می‌توان به سه باب ساختمان آموزشی در شهرستان اردستان و افتتاح تعداد قابل توجهی زمین چمن مصنوعی روستایی در حوزه ورزشی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردستان ادامه داد: فعالیت در بخش اقتصادی و بازگشت به چرخه تولید کارخانه‌های تعطیل شده که با تمهیدات دستگاه‌ها و نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است و امسال شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انتخاب دوم اسفند شهرستان اردستان همچون کشور درگیری پیشگیری از بیماری کرونا بود که قرارگاه عملیاتی حضرت سجاد شهرستان به همین منظور ایجاد شد و در نوک پیکان این موضوع کادر درمانی و پرسنل بیمارستان شهید بهشتی اردستان بودند که تلاش شبانه روزی را انجام دادند.

تاملی تاکید کرد: مردم و اصناف با ستاد کرونای اردستان همکاری خوبی را داشته اند و خیران هم با کمک مالی و تجهیزاتی پا به پای گروه‌های جهادی در این عرصه تلاش کردند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: با پیگیری نماینده اردستان دستگاه «سی تی اسکن» که در موضوع بیماران کرونایی و تشخیص این بیماری ضروری به نظر می‌رسد آماده شده و به زودی در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان اردستان راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم مردم همراهی‌های خود را برابر ابلاغیات بهداشتی در موضوع کرونا داشته باشند ودستگاهایی که با واحدهای صنعتی در ارتباط هستند کمک کنند تا معیشت افراد آسیب پذیر را شناسایی کرده و در صدد پیگیری آن باشیم.

تاملی افزود: باید کمک‌های مردمی در خصوص نیمه شعبان را سازماندهی کنیم و به تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و افراد آسیب پذیراقدام شود تا آنها هم در این بین دچار مشکلاتی نشوند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرماندار اردستان بسته معیشتی کرونا در اردستان شهرستان اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود

مرکز ملی مغز به عنوان یک مرکز پژوهشی، آموزشی، درمانی، توانبخشی، ترجمان دانش و تولید فناوری‌های نوین در زمینه اختلالات عصبی و سلامت مغز به صورت کنسرسیومی از دانشگاه‌ها و کادر علمی و آموزشی مرتبط با مطالعات بالینی و پایه مغز و اعصاب و حوزه‌های مرتبط در دانشگاه‌های وزارت بهداشت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ایجاد و فعالیت خواهد داشت.

ماهیت اصلی مرکز ملی مغز، عملی کردن دیدگاه همکاری‌های علمی و تحقیقات بین‌رشته‌ای و نزدیک کردن فضای علوم پایه و بالینی است. این مرکز به عنوان یک واحد مستقل با تمامی دانشگاه‌ها و مراکز علمی همکاری‌های علمی و فناورانه خواهد داشت و برای قسمت درمان با بیمارستان چندتخصصی متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر در تعامل خواهد بود.

مراحل اجرایی ایجاد مرکز ملی مغز هم اکنون با ۳۰ درصد پیشرفت عمرانی طرح و تشکیل هسته‌های تخصصی با حضور متخصصان بین‌رشته ای، تفاهم همکاری با شرکت‌های فعال درحوزه نوروتکنولوژی و مراکز علمی از جمله آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و همکاری با انجمن جهانی آلزایمر و شروع اجرای پروژه پیشگیری از افت عملکرد‌های شناختی سالمندان در ایران دردست اقدام است.

همزمان با اجرای این برنامه، دو فراخوان در حوزه توسعه نوروتکنولوژی برگزار و کتاب کار «ذهن فعال» در سالمندی نیز انتشار یافته است و تلاش‌هایی نیز برای همکاری در برگزاری مدرسه علوم اعصاب اجتماعی، تدوین پروپوزال بانک داده جامع عصبی ایرانیان در مرحله ثبت، تاسیس آزمایشگاه فوتوبایوماجولیشن و درد نیز انجام شده است.

در راستای اجرای این طرح ملی شماری از پزشکان پژوهشگر جذب و همکاری با اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و فنی نیز انجام شده و ۲۰ پروژه تحقیقات کاربردی درحوزه‌های اولویت دار، فعالیت کمیته عصب روانپزشکی دستیاران روانپزشکی و تدوین برنامه کمیته دستیاری نورولوژی، راه‌اندازی پروژه نوراکس در قالب دوره‌های تربیت پژوهشگر و فناور و همچنین راه‌اندازی وب سایت و شبکه‌های اجتماعی مرکز از دیگر اقدامات در راستای ایجاد مرکز ملی مغز نیز صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت