Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@00:04:55 GMT

زالی: فعلا طرح ترافیک در پایتخت اعمال نشود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۲۲۳

ساعت 24 - فرمانده ستاد مقاله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: با توجه به امکان تجمع بیش از حد افراد در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و نشستن متراکم تر افراد در کنار یکدیگر، احتمال گسترش و سرایت بیماری کرونا افزایش می یابد بنابراین پیشنهاد ما این است که فعلا طرح ترافیک اعمال نشود.

به گزارش چهارشنبه شب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی در تبیین آخرین مصوبات ستاد مقاله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: ساماندهی معتادان متجاهر و نظارت بر عملکرد سازمانهای دولتی یا خصوصی درخصوص اعمال بخشنامه‌های مربوط به حضور کارکنان از مصوبات نشست امروز این ستاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی براساس این مصوبات قرار شد که جمع آوری و جایابی معتادان متجاهر با کمک سازمان بهزیستی و با مشارکت نیروی انتظامی انجام پذیرد.
وی ادامه داد: البته این اقدام با رعایت پروتکل بهداشتی ابلاغ شده در این خصوص صورت می گیرد و با توجه به اهمیت این مساله قرار شد موضوع ساماندهی معتادان متجاهر که موضوع در ستاد ملی نیز مورد بررسی قرار گیرد.
زالی با اشاره به تخلف مدیران برخی از سازمان های دولتی و خصوصی از بخشنامه های حضور کارکنان در شرایط فعلی و شیوع کرونا اظهار داشت: تخلف از این بخشنامه ها و تاکید برحضور تمامی کارکنان مجموعه کاملا خلاف مقررات است و امروز پس از مذاکره با سازمان بازرسی کل کشوری قرار شد بخشنامه ای از سوی این سازمان خطاب به کل مدیران اجرایی اعلام شود و با هرگونه تخلف از این موضوع  مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد.

رشد آمار مبتلایان به کرونا با بازگشت مسافران نوروزی
زالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد مراجعان بیمارستانی در بخشهای بستری، سرپایی و ویژه در روزهای اخیر گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم پس از بازگشت مسافران نوروزی با این رشد آمار مبتلایان روبرو شدیم و امروز چهارمین روز تغییر رو به تزاید آمار مراجعان بیمارستانی را می گذرانیم و در روزهای آینده تحلیل دقیق تری را در این خصوص اعلام خواهیم کرد.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: اگر امروز بصورت غیرضروری درسطح شهر حضور یابیم بار ناشی از این حضور به طور متوسط بین ۱۴-۵ روز بعد در قالب افزایش مراجعان در بیمارستانها مشخص می شود و دو هفته بعد نیز بصورت موارد خیلی بدحال خود را در بخش های ویژه نشان می دهد. پس همچنان باید در منزل بمانیم و از ترددهای غیر ضروری خودداری کرد.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علیرضا زالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • جزئیات تغییرات طرح ترافیک جدید در پایتخت/ طرح «زوج و فرد» حذف می شود؟
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک پایتخت