Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: بیش از ۶۰ نوبت بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و همچنین پروژه‌های اقتصادی در حال ساخت صورت گرفته که در نتیجه اقدامات مؤثر صورت گرفته، از تعطیلی قطعی ۲۵ واحد تولیدی استان جلوگیری به عمل آمد. تاریخ انتشار: 05:00 - 21 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۴۹۴۱

حجت الاسلام و المسلمین جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در مورد جلوگیری از تعطیلی قطعی ۲۵ واحد تولیدی خبر داد و گفت: بیش از ۶۰ نوبت بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و همچنین پروژه‌های اقتصادی در حال ساخت صورت گرفته که در نتیجه اقدامات مؤثر صورت گرفته، از تعطیلی قطعی ۲۵ واحد تولیدی استان جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأمین نیازمندی‌های روزمره ادارات از درون استان را علاوه بر رونق تولید و اشتغال و ارتقاء و بهبود شاخص‌های اقتصادی و فضای کسب و کار، از عوامل تقویت کننده انگیزشی و افزایش روحیه تولیدکنندگان برای انجام کار و فعالیت مضاعف و خدمت شایسته به جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: امروزه بیش از هر زمان دیگری، به اعتماد به نفس، خوداتکایی و استقلال ایران اسلامی آن هم در شرایطی که نظام سلطه، اقتصاد و معیشت مردم را نشانه رفته است، نیاز داریم و باید در تمامی زمینه‌ها به ویژه در حوزه تأمین کالاهای اساسی و استراتژیک روی پای خود بایستیم و با اتکاء به توانمدی‌های ذاتی و درونی دست نیاز به سوی دیگران دراز نکنیم.   بیشتر بخوانید: نباید حتی یک کارگاه کوچک تولیدی تعطیل شود/ بررسی مشکلات دو واحد تولیدی   جعفری با اشاره به میزان پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۸، تعداد ۱۸۵ هزار و ۸۸۳ فقره پرونده به مجموعه قضایی استان وارد شده که از این حجم پرونده‌ها با وجود مشکلاتی از قبیل کمبود کادر قضایی و اداری ۱۸۳ هزار و ۸۳۱ پرونده مختومه گردیده است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری رئیس دادگستری خراسان شمالی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین