Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار لطفا تولید گروه اقتصادی  باشگاه خبرنگاران جوان، طی تماس‌های مکرر یکی از کامیون داران در خصوص رسیدگی نکردن راه و ترابری و شرکت پگاه اصفهان گزارشی را تهیه کردیم.

یکی از کامیون داران در گفت‌وگو با خبرنگار لطفا تولید گروه اقتصادی  باشگاه خبرنگاران جوان، شکایتی را در خصوص بی توجهی وزارت راه وترباری و شرکت پگاه درخصوص رسیدگی نکردن به ترخیص مواد فاسد شدنی مطرح کرد و گفت: ما درحال حاضر سه دستگاه کامیون هستیم که در روز جمعه به تاریخ ۱۵ فروردین ۹۹ از کارخانه‌ی پگاه اصفهان به مقصد آستارا بار خامه زیر صفری صادراتی زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: این سه دستگاه کامیون به علت آنکه بارفاسد شدنی دارند گمرک موظف بود که این بار‌ها را روز شنبه بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ ترخیص کند، اما تا به امروز هیچ اقدامی در این راستا رخ نداده است.

این راننده کامیون اظهار کرد: شرکت پگاه به جای آنکه ترخیص این بار‌ها را از قبل با گمرک آستارا هماهنگ کند، ولی این کار را انجام نداد فقط این شرکت می‌خواهد که این مسئولیت بار‌ها را از گردن خودش باز کند.

او افزود: بادستگاه‌های ذی ربط مثل دامپزشکی اصفهان، راه وترابری تهران و اصفهان، به مسئول بخش بارنامه پگاه تماس گرفته ایم، اما هیچ اقدامی در این راستا برای ما انجام نداده اند.

او در پایان خواستار آن شد که تا سازمان راه‌وترابری، دامپزشکی و شرکت پگاه به این مسئله مهم رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی گمرک شرکت پگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:در شبانه روز گذشته عوامل بحران و گروه‌های جمعیت هلال احمر به ۲۴۵ فرد و ۱۵ خودرو گرفتار در سیلاب امداد رسانی کردند و در این مدت خسارت جانی گزارش نشده است.
منصورشیشه فروش، همچنین به تخلیه آب از بیش از ۷۰ واحد مسکونی در شمال و شرق اصفهان به همت عوامل خدمات شهری و آتش نشانان با استفاده از پمپ‌های شرکت آب و فاضلاب اشاره کرد وافزود: بر اثر بارش شدید باران خسارت‌هایی نیز به معابر و واحد‌های مسکونی در مناطق شهری و روستایی نطنز، اردستان، زواره، آران و بیدگل، کاشان و نایین وارد شده است.
وی گفت: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، خور و بیابانک، نایین، شهرضا، گلپایگان، میمه و شاهین شهر، اردستان و نطنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و روان آب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز آبگرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.
منصور شیشه فروش افزود: دراین مدت در ایستگاه اردستان بین ۲۰ تا ۲۷ میلی متر، در بادرود ۱۷ میلیمتر و در حسین آباد آران و بیدگل بیش از ۶۰ میلی متر بارش باران گزارش شده است.
وی ادامه داد: به دنبال شدت بارش‌های رگباری و سیل آسادر ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۰ گروه امدادی شامل عوامل مدیریت بحران در شهرداری ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌ها و همچنین دستگاه‌های اجرایی همچون راهداری، پلیس راه، هلال احمر، واحدآتش نشانی، آب و فاضلاب و خدمات شهری در مناطق مختلف استان مستقر شدند.
منصور شیشه فروش با بیان اینکه در این مدت همچنین برخورد صاعقه منجر به جراحت سطحی دو نفر از عشایر در کوه «محمد نوجوان» جرقویه و اعزام آن‌ها به مرکز درمانی شده است، گفت: نشست پل در روستای حیدرآباد جرقویه و قطعی برق تعدادی از روستا‌های میمه از حوادثی بود که در ۲۴ ساعت گذشته در پی بارش باران در استان رخ داده است.
شیشه فروش ادامه داد: هم اکنون همه راه‌های استان باز است و فقط گردنه زنجیرگاه جاده چوپانان در جاده نایین به علت شدت بارش توسط پلیس راه مسدود اعلام شده که مسیر چوپانان، اردکان و نایین به عنوان مسیر جایگزین اعلام شده است.
بر اساس پیش بینی هواشناسی اصفهان، بارش‌های همرفتی همراه با صاعقه و تگرگ در مناطق مختلف استان تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
بارش‌های فروردین امسال به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان