Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از امکان بهره‌مندی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از امتیاز «میهمان درسی» در نزدیک‌ترین واحد محل سکونت خود خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دیدار نوروزی محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با معاونان و مدیران کل معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طهرانچی در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها و گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۴۰۰ واحد و مرکز دانشگاهی در سراسر کشور دارد که این ظرفیت بی‌نظیر می‌تواند در شرایط ویژه‌ای که ویروس کرونا کشور را تحت تأثیر قرار داده، به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند کمک کند.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات که دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند مبدع و متولی آن باشد، طرح نوین فاصله‌گذاری هوشمند برای حضور دانشجویان مقطع دکتری در کلاس‌های آموزشی و دانشجویان سایر مقاطع در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه و رساله دانشجویان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: به این منظور، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از امتیاز «میهمان درسی» در نزدیک‌ترین واحد دانشگاه آزاد اسلامی محل زندگی خود استفاده کنند. هدف از این اقدام، اجرای فاصله گذاری هوشمند و حفظ سلامت دانشجویان و جلوگیری از سفر‌های بین شهری آنهاست.

طهرانچی افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین واحد دانشگاهی محل زندگی خود، درس اخذ شده در ترم جاری را گذرانده و یا واحد‌های آزمایشگاه خود را در واحد میهمان طی کنند. پس از حضور دانشجو در واحدی که به عنوان میهمان درسی در آن حضور دارد، گزارش فعالیت آموزشی به واحد مبدا ارسال می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: درخصوص برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دفاع از رساله دانشجویان دوره دکتری نیز با حضور معاون آموزشی و مدیر گروه نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی به عنوان ناظر و از طریق ویدئو کنفرانس، دانشجویان می‌توانند از پایان نامه و رساله خود دفاع کنند.
وی از آمادگی این دانشگاه برای ارائه خدمات به دانشجویان دولتی و غیرانتفاعی خبر داد و گفت: بنده به وزارت علوم نیز اعلام کردم که دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد با امضای تفاهم نامه همکاری و تعیین ضوابط، به دانشجویان دولتی و غیرانتفاعی نیز به عنوان میهمان درسی خدمات ارائه کند.

به گفته عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، این طرح از ابتدای اردیبهشت ماه ۹۹ به صورت مرحله به مرحله و با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرا می‌شود.

طهرانچی با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، گفت: وقتی دین اسلام، دین خاتم شد، دو مقوله باید ظهور و بروز می‌یافت که یکی از آن‌ها ظهور انسان کامل است. حضرت علی (ع) به عنوان همراه همیشگی و یار پیامبر اسلام (ص) و انسان کامل، در غدیرخم، خداوند چنین مقدر کرده که انسان کامل هم برپا شود، اما جریان نفاق اجازه نداد این حکومت شکل گیرد و مانع حاکم شدن حکومت انسان کامل شد. پس تشکیل این حاکمیت جزئی از خاتمیت رسالت پیامبر اسلام (ص) است و آنچه از ظهور انتظار می‌کشیم، جزئی از خاتمیت رسالت و نبوت پیامبر اکرم (ص) است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اقدامات این دانشگاه در حوزه امنیت غذایی، اظهار داشت: یکی از حوزه‌هایی که با گسترش شیوع ویروس کرونا در جهان مورد تحقیق قرار گرفته، امنیت غذایی است، چرا که شبکه ترانزیت و حمل و نقل بین المللی غذا تقریباً قطع شده و در این شرایط تنها کشور‌هایی که به امنیت غذایی اهمیت می‌دادند، می‌توانند از این بحران عبور کنند که دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: آنچه مهم است، این است که حرکت دانشگاه نباید متوقف شود و ما همه توان خود را به کار گرفته‌ایم تا با جدیت فعالیت‌های آموزشی و اداری خود را به صورت پویا ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میهمان درسی انسان کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران