Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@00:48:40 GMT

انجام ۱۲۰ عملیات رفع آبگرفتگی در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۲۰۶

انجام ۱۲۰ عملیات رفع آبگرفتگی در کاشان

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: عوامل و کارمندان شهرداری کاشان در شب نیمه شعبان ۱۲۰ عملیات برای رفع مشکلات ناشی از بارندگی باران در سطح شهر کاشان انجام دادند.

به گزارش ایمنا، مهدی بذرافشان با اشاره به حجم گسترده نزول رحمت الهی در چند روز اخیر در کاشان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های موجود و احتمال آب گرفتگی معابر عوامل و کارکنان شهرداری کاشان برای انجام هر گونه عملیات در حالت آماده‌باش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عوامل و کارکنان شهرداری کاشان در مناطق پنج‌گانه و سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات موتوری با محوریت معاونت خدمات شهری اقدامات لازم را برای رفع مشکلات و حوادث ناشی از بارندگی کم‌سابقه چند روز اخیر انجام دادند.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از تلاش ۱۶۵ نفر از نیروهای شهرداری برای انجام این عملیات‌ها خبر داد و تصریح کرد: برای انجام این ۱۲۰ عملیات که شامل رفع فرورفتگی، تخریب دیوار منازل، هواگیری چاه، تخلیه مخلوط، بیان مسیر با علائم و غیره بود بیش از ۶۰ دستگاه و تجهیزات و ماشین‌آلات استفاده شد.

بذرافشان از ارائه اقدامات شهرداری کاشان در مواجهه با کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: مؤسسه یادگیری مستمر یونسکو در قالب گفت و گویی با نماینده شهرداری کاشان و با محوریت موضوع "اقدامات یادگیری شهرهای یادگیرنده در دوره بحران بیماری کرونا" به بررسی تجربیات این عضو شبکه جهانی شهرهای یادگیرنده در خصوص مواجهه با این بیماری فراگیر پرداخت.

وی یادآور شد: برنامه‌های آموزشی ترویجی و اطلاع‌رسانی توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان، برنامه‌های تلویزیونی مبتنی بر ترویج فرهنگ مراقبت و احساس مسئولیت فردی و اجتماعی، تبیین ایده و شعار "هر خانه یک پایگاه سلامت"، توجه به نواحی حاشیه‌ای شهر علاوه بر آگاهی بخشی در مرکز شهر از جمله اتفاقات رقم خورده در کاشان است که در وِبیناری با حضور شهرهای یادگیرنده یونسکو همانند بیژنگ و شانگهای چین، Fermo ایتالیا و مانیزالس کلمبیا ارائه شد.

منبع: مهر

کد خبر 418129

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی کرونا در اصفهان شهرداری مشارکت شهروندان کاشان شهرداری کاشان آبگرفتگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در روز بارانی برای امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هادی عیدی‌پور امشب_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه عصر امروز در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان و تصریح کرد: ۲۳ واحد عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تاکید کرد: ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده‌باش کامل هستند و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

کد خبر 747691

دیگر خبرها

  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان