Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@08:02:40 GMT

مسابقه‌ای ویژه اعضای خانه تئاتر

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۸۲۹

مسابقه‌ای ویژه اعضای خانه تئاتر

فراخوان یک مسابقه اینستاگرامی در صفحه انجمن عکاسان خانه تئاتر با نام «گالری مجازی» و نمایش آثار در همین صفحه.

گروه فرهنگی ایران آنلاین: انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران فراخوان شرکت در مسابقه اینستاگرامی‌اش را منتشر کرد، مسابقه‌ای که به اعضای انجمن اجازه می‌دهد تا عکس‌های خود را برایشان بفرستند و در «گالری مجازی» حضور به هم برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینجاست که زمان برای شرکت در این نمایشگاه مجازی بسیار کوتاه است و از 27 فروردین ماه عکس‌ها در صفحه انجمن نمایش داده می‌شوند. به این ترتیب اگر از اعضای انجمن هستید، می‌توانید با تکیه بر قواعد زیر که در فراخوان آمده هرچه سریعتر برای ارسال عکس‌هایتان دست به کار شوید و اگر از علاقه‌مندان به دنیای تئاتر هستید، می‌توانید از 27 فروردین ماه با مراجعه به صفحه اینستاگرام انجمن بهترین عکس‌های تئاتری را ببینید.

فراخوان‌ گالری مجازی، ویژه اعضای انجمن عکاسان خانه تئاتر به شرح زیر است:

این روزها دنیا برای تمام ساکنین‌اش عجیب شده، گویی طبیعت می‌خواهد درس عبرتی نشان انسان‌ها دهد. ما این روزها تنها ماندن و به دور از هم بودن را  تجربه می‌کنیم. تنهایی که به دائمی بودنش باور نداریم و امید به روزهای پرهیاهو در آینده بسته‌ایم. حالا که به اجبار از هم دور مانده‌ایم، باید به فکر چاره‌ای بود که بیش ازین تنها نمانیم.

در روزگاری که شرایط بسیار پیچیده و دشواری پیش‌روی خانواده بزرگ تئاتر کشور قرار گرفته است با انتشار فراخوان «گالری مجازی» سعی می‌کنیم  تا با استفاده از امکانات فضای مجازی، هنرمان را در روزهای قرنطینه زنده و پایدار نگه داریم.

انجمن عکاسان خانه تئاتر با هدف حمایت از عکاسان تئاتر که در شرایط پیش آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند نخستین دوره نمایشگاه عکس تئاتر "گالری مجازی" را برگزار می‌کند.

شرایط نمایشگاه:

شرکت برای تمام اعضای انجمن عکاسان آزاد است.

اعضا محترم می‌توانند آثار خود را (حداکثر ١٠ قطعه عکس) بدون محدودیت زمان عکاسی از نمایش‌ها، به ایمیل انجمن، ارسال نمایند. ‏(itpforump@gmail.com)

عکس‌ها با رزلوشن ١٠٠Dpi و فرمت Jpg ارسال شود. (ابعاد مناسب قابل استفاده در اینستاگرام)

«گالری مجازی» در صفحه اینستاگرام انجمن عکاسان خانه تئاتر بر پا خواهد شد.

ارسال مشخصات عکس از جمله:

نام نمایش، کارگردان و سال اجرا برای هر عکس الزامی است.

اولویت جانمایی آثار در اینستاگرام انجمن عکاسان خانه تئاتر، با اعضایی است که زودتر اقدام نموده و آثارشان را ارسال کرده‌اند.

گاهشمار نمایشگاه:

ارسال آثار:

٢٢ تا ٢٥ فروردین ماه.

آغاز گالری مجازی:

٢٧ فروردین ماه ساعت ۲۰:۰۰

پس از ارزیابی نهایی آثار، توسط هیأت مدیره انجمن عکاسان، از میان تمام آثار ارسالی، سه نفر عکاس برگزیده و به ایشان جایزه و لوح ویژه اهدا خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گالری مجازی فروردین ماه اعضای انجمن مسابقه ای عکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند

تین نیوز

اتحادیه دفاتر فروش آهن اصفهان، در نامه ای به مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان خواستار رسیدگی به اقدام انجمن کامیونداران این استان شد.

به گزارش تین نیوز، در نامه ای که تصویر آن در ادامه پیوست است از شواکیه کتبی و تلفنی تعدادی از اعضای این اتحادیه سخن به میان آمده که در زمینه فروش و انبارداری آهن آلات به صورت عمده و خرده فروشی مشغول به فعالیت هستند.

بر اساس آن چه در این نامه آمده، این افراد نسبت به فعالیت یک گروه از انجمن کامیونداران شکایت دارند که خود را نماینده کامیونداران اصفهان و دارای حکم دادستانی معرفی می نمایند.

اعضای اتحادیه دفاتر فروش آهن آلات اصفهان همچنین در نامه به اتاق اصناف مدعی شده اند که اعضای انجمن کامیونداران ممانع کسب و کار آنان شده و از حمل و بارگیری آهن آلات ممانعت به عمل می آورند و مدعی پلمب انبارها هستند.

به گفته اعضای اتحادیه دفاتر فروش آهن آلات اصفهان، این اقدام نمایندگان انجمن کامیونداران خلاف قانون تسهیل مجوزهاست و به همین دلیل خواستار رسیدگی بازرسی اتاق اصناف به آن شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی