Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد داوطلب جهت ثبت نام در کلاس های کانون زبان ایران می توانند از ۲۳ فروردین ماه ۹۹ به صورت حضوری در مراکز آموزشی کانون در دو شهر یاسوج و گچساران اقدام کنند.

"کبری اخلاقی نیا" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: افراد داوطلب جهت ثبت نام در کلاس های کانون زبان ایران می توانند از ۲۳ فروردین ماه ۹۹ به صورت حضوری در مراکز آموزشی کانون در دو شهر یاسوج و گچساران اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: زبانی آموزانی که در ترم قبل (زمستان ۹۸) در کانون زبان بوده اند، می توانند جهت ثبت نام خود در ترم جدید (بهار۹۹) به سایت ilireg.ir مراجعه کرده و از پنل زبان آموزان وارد گزینه پرداخت شهریه شده و با وارد کردن کد زبان آموزی خود به عنوان نام کاربری و کدملی خود به عنوان رمز عبور به صورتی که کیبورد انگلیسی باشد می توانند اقدام به پرداخت شهریه خود کنند و بعد از اتمام واریز شهریه مجددا وارد همان پنل شده و به انتخاب کلاس خود اقدام کنند. 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پرداخت شهریه به منزله ی ثبت نام نهایی زبان آموز نیست ادامه داد: با توجه به تعطیل بودن مراکز آموزشی کانون زبان ایران در هفته جاری، اولیا و زبان آموزان عزیز می توانند جهت پرسش و پاسخ خود در شهر یاسوج به شماره همراه ۰۹۰۱۵۳۷۹۴۸۶ آقای بادام فیروز و در شهر گچساران به شماره ۰۹۰۱۴۷۹۰۴۲۸ آقای کشاورز ارتباط برقرار کنند. 
اخلاقی نیا با اشاره به اینکه تمامی مراکز آموزشی کانون زبان از ۲۳ فروردین ماه ۹۹ به صورت حضوری اقدام به ثبت نام زبان آموزان می کنند، بیان کرد: براساس تقویم ترمی مراکز آموزشی کانون زبان ایران، ترم بهار ۹۹ این مجموعه آموزشی از روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه برای کلاس‌های روزهای زوج آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: بر همین اساس شروع کلاس‌های روزهای فرد از روز یکشنبه ۷ اردیبهشت ماه و همچنین شروع کلاس‌های دوشنبه و پنجشنبه و ویژه دوشنبه از تاریخ ۸ اردیبهشت ماه خواهد بود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ثبت نام کلاسی به صورت سیستمی تا پایان هفته جاری توسط زبان آموز یا اولیا ایشان در صورت واریز پرداخت شهریه قابل انجام است.
اخلاقی نیا خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مختل شده توسط کروناویروس و پیش بینی ستاد کانون زبان در خصوص آزمون های تعیین سطح، به اطلاع می رساند زبان آموزان یا داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تعیین سطح رادارند باید از اوایل هفته ی آینده به مراکز نامبرده خود در شهرهای مذکور خود اقدام کنند و همچنین تعیین سطح در ترم جدید بصورت تلفنی و از طریق کارشناس تعیین سطح در مقاطع مختلف انجام می شود.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و حفظ ارتباط کانون زبان با زبان آموزان و ... جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به کانون زبان می توانید وارد کانال تلگرامی به آدرس @ILIYASOOJ شوید و همچنین شماره تلفن های یاسوج ۳۳۲۲۷۶۸۱ و گچساران ۳۲۲۲۷۲۲۱ از ساعت ۱۵ تا ۲۰ جوابگوی سوالات شما هستند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون زبان ایران كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس کهگیلویه و بویراحمد مراکز آموزشی کانون کانون زبان ایران پرداخت شهریه زبان آموزان اقدام کنند تعیین سطح ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی خونساریان اظهار کرد: در بحث آموزش زبان انگلیسی آنچه مهم بوده این است که کودکان ظرفیت یادگیری چندین زبان را دارند اما باید به صورت مداوم و مستمر اتفاق بیفتد، یعنی اگر یادگیری زبان از طریق کلاس انجام شود، تاثیر آنچنانی را به همراه ندارد و ممکن است کودک تنها تعدادی کلمه، حرف و اعداد انگلیسی را فرا بگیرد.

وی افزود: توصیه می‌شود خانواده‌هایی که دارای فرزند کمتر از هفت سال هستند، برای یادگیری و حصول نتیجه مطلوب به صورت مستمر تکرار و تمرین صورت گیرد، به طور مثال در خانواده‌هایی که پدر و مادر زبان و گویش متفاوتی دارند کودکان هر دو زبان را فرا می‌گیرند که این امر به دلیل استفاده مداوم از کلمات است.

این مدرس زبان انگلیسی گفت: در حقیقت آموزش رسمی زبان از سن کمتر از ۶ سال توصیه نمی‌شود و بهتر است که فرزند در ابتدا زبان مادری را فرا بگیرد، زیرا آموزش پیش از آن کمی دشوار است و به نوعی آسیب به شمار می‌رود، یعنی فرزند باید به شناخت کامل از یادگیری رسیده باشد و حتی ممکن است یادگیری در سن کمتر از ۶ سال موجب دلزدگی کودک شود، البته این امر در بحث آموزش رسمی حروف و نوشتار است و در آموزش گفتاری و شنیداری مشکل آنچنانی ایجاد نمی‌کند.

خونساریان با اشاره به اینکه در هر سنی یادگرفتن یک زبان در کنار سایر زبان‌ها توصیه می‌شود، بیان کرد: در سنین بالای ۷ سال یادگیری زبان مشکلی ایجاد نمی‌کند بلکه توصیه می‌شود چرا که یادگیری زبان از نظر عصب شناسی کل مغز را درگیر می‌کند، از طرفی یادگیری زبان منتج به افزایش درک دانش‌آموز در دروس دیگر می‌شود، البته این مساله برای هر زبان به جز زبان مادری صادق است و همچون ورزش کاملی برای مغز به شمار می‌رود.

وی در خصوص مهمترین مشکل یادگیری زبان انگلیسی در مدارس، تصریح کرد: باتوجه به روش‌های آموزش و سیستم آموزشی، دانش‌آموز بعد از اتمام دوران مدرسه نمی‌تواند به خوبی آنچه را فرا گرفته پیاده‌سازی و به صورت روان صحبت کند که این امر به دلیل کم بودن ساعت‌های یادگیری زبان در مدارس و مطلوب نبودن روش تدریس است، البته در زبان عربی هم این مساله دیده می‌شود که می‌توان گفت مشکل از سیستم آموزشی و روش و کتب آموزشی است، البته سیستم آموزشی اندکی تغییر و ایرادات اندکی رفع شده اما به طور کامل تحولی اتفاق نیفتاده است.

این مترجم زبان انگلیسی در پایان در خصوص یادگیری مجازی زبان، خاطرنشان کرد: اگر روش کاملاً درست انجام شود یادگیری مجازی مشکلی ندارد، اما به نظر می‌رسد این موضوع در کشور به خوبی نهادینه نشده است، یعنی اگر تصور کنیم که تنها از طریق گوشی و تنها با یک صوت یادگیری انجام شود قطعاً تاثیر آن از کلاس حضوری بسیار کمتر است، باید مدرس در بحث تدریس مجازی کار کرده باشد یعنی آموزش در قالب مطالب کمک آموزشی و فیلم باشد، بنابراین مدرسی که به صورت مجازی تدریس می‌کند باید کاملاً با روش‌ها آشنا باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟