Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۰۰ فعال نشریات دانشجویی در نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام روحانی، رئیس جمهور نسبت به تصمیمات اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا اعتراض کردند.،

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۲۰۰ فعال نشریات دانشجویی در نامه ای خطاب به حجت الاسلام روحانی، رئیس جمهور نسبت به تصمیمات اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا اعتراض کردند که متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهور

همان‌طور که مستحضرید، کارشناسان بهداشت و درمان کشور معتقدند که با پایان محدودیت‌های ترافیکی در شهر و بازگشت ادارات، شرکت‌ها، مراکز صنعتی و تجاری ممکن است بحران کرونا در کشور وارد مرحله‌ای جدید و غیر قابل کنترل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است بدانید که امروز، ووهان چین، به‌عنوان مبدا صدور بیماری کرونا، خودش دیگر با بحران مواجه نیست. تعاملات عمومی به حالت عادی بازگشته و دانشگاه‌ها و ادارات دوباره پر رونق شده‌اند. آن‌ها این وضعیت را مرهون محدودیت‌های حداکثری رفت‌وآمد دوماهه‌ی اخیرشان هستند.
طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت، ما هنوز پیک اپیدمی کرونا را پشت سر نگذاشته‌ایم و بازگشایی مراکز پررفت‌وآمد اجتماعی می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری در پی داشته باشد.
فلذا خواهشمندیم، عجله‌ای برای بازگرداندن مردم مستضعف به خیابان‌ها نداشته باشید. چراکه چنین تصمیمی از سوی جناب‌عالی، بازی با جان مردمی است که به شما رای داده‌اند تا تصمیم‌گیر باشید. ما نمی‌خواهیم تاریخ نام روحانی را با کشتار جمعی مردم بشناسد.

والسلام علی من التبع الهدی

جمعی از فعالان نشریات دانش‌جویی سراسر کشور

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی نامه روحانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم

سخنگوی سازمان ملل در واکنش به تجمعات دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه گفت: دبیرکل سازمان ملل از حق مردم آمریکا برای اعتراض مسالمت آمیز حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دبیرکل سازمان ملل حامی سرسخت آزادی بیان از جمله در آمریکا است و از حق مردم برای اعتراض مسالمت آمیز حمایت می کند.

سخنگوی سازمان ملل تصریح کرد: دبیرکل سازمان ملل همچنین اعلام کرده است که باید اطمینان حاصل شود این اعتراضات تبدیل به انتشار اظهارات نفرت انگیز نشود. ما در زمان حساسی هستیم. روسای دانشگاه‌ها با زمان چالشی مواجه هستند و باید در تمام این مسایل موازنه ایجاد کنند.

کد خبر 748193

دیگر خبرها

  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا، راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است