Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم از برگزاری پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگی زمستان سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی آسودی در گفتگویی با بیان جزئیات و تشریح روند برگزاری پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم، اظهار داشت: محورهای برگزاری پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم به این شرح است: آثار پژوهشی تاریخی در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت ، تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت، خاطره، زندگی نامه شهدا، داستان، رمان، اعتقادی فرهنگی و اجتماعی ،جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی، سیاسی، امنیتی و دفاعی، پزشکی و پیراپزشکی، فنی و مهندسی و ترجمه زبان های دیگر در محورهای مذکور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاص بخش ویژه به شهید قاسم سلیمانی

مسئول کانون علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم با تاکید بر اینکه امسال بخش ویژه نیز به حاج قاسم سلیمانی اختصاص داده شده است گفت : هر کسی که  خاطره، داستان در قالب کتاب از حاج قاسم سلیمانی دارد می تواند در این بخش ویژه جشنواره شرکت کند. 

حضور در بخش ویژه جشنواره برای عموم آزاد است و غیر پاسداران نیز می‌توانند در این بخش از جشنواره شرکت کنند.

 وی با تاکید بر اینکه انتخاب کتاب سال از سال ۸۸ به بعد باید باشد ، گفت : افرادی که کتاب‌های خود را برای بار اول در پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم  می فرستند مشکلی برای شرکت در این جشنواره ندارند.

 مهلت ارسال آثار تا پایان مردادماه ۹۹

سردار آسودی ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا پایان مردادماه ۹۹ است و شرکت کنندگان می توانند از هر موضوع سه جلد را برای داوری به روش‌هایی که ذکر می شود، ارسال کنند. شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سایت پاسداران اهل قلم فرم شرکت در جشنواره را پر کنند و به همراه کتاب برای دبیرخانه پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم به صندوق پستی ۱۱۳/۱۶۴۶۵ ارسال کنند. همچنین افرادی که در تهران هستند می توانند با مراجعه حضوری به آدرس خیابان کریمخان زند _خیابان خردمند جنوبی_ کوچه مهاجر_ پلاک ۱۱ طبقه اول مراجعه کرده و فرم تکمیل شده اطلاعات فردی به همراه سه جلد از کتاب را جهت داوری تحویل این دبیرخانه دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بخش ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی، بیش از ۱۵۰ شاعر از ۱۷ کشور عربی و اسلامی در این جشنواره شرکت کردند که بیش از ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر طوفان القوافی ارسال شد و اغلب این آثار در موضوعات تعیین شده و در قالب های شعری عمودی، تفعیله و هایکو بود. 

در میان این شاعران اسامی نام آشنایی همچون بدریه البدري از عمان، مرتضی التمیمی از عراق، اشرف شبانه از مصر، هیلانه عطاالله از سوریه و مطران العیاشی از عربستان سعودی و مرتضی آل کثیر از ایران به چشم می خورد. 

بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از سوریه با 37، ایران و عراق با 25، لبنان با 17 شرکت کننده هستند، کشورهای یمن، مصر و تونس دیگر کشورهایی هستند که مشارکت خوبی در این جشنواره داشته اند. 

هیئت داوران شامل اساتید ثامر الوندي از عراق، عمار جماعی از تونس، راتب سکر از سوریه، حسن حمید از فلسطین، عباس حزباوی از ایران، عباس فتونی از لبنان و عقیل اللواتی از عمان به دبیری استاد ثلمر الوندی به صحت سنجی و داوری خواهند پرداخت. 

قرار است از ۶ برگزیده جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعبی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت(8 و 9 می) در شهر بصره عراق تقدیر به عمل آید. 

شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی با عنوان طوفان القوافی با همکاری مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود