Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@04:02:27 GMT

پایان کار دزدان گوشی های موبایل زنان در شمال تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۹۹۲۰

حوادث رکنا: 2 گوشی قاپ حرفه ای که از زنان سرقت می کردند در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "خلیل لطفی" رئیس کلانتری 123 نیاوران گفت: روز سه شنبه 19 فروردین ماه امسال زن جوانی با حضور در کلانتری از به سرقت رفتن گوشی موبایلش توسط 2 جوان موتور سوار با پلاک انتظامی مخدوش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انیکه زن جوان که توانسته بودند مشخصات ظاهری سارقان و موتورسیکلت را به خاطر بسپارد، افزود: در گام اول تحقیقات پلیسی، مشخصات ظاهری هر دو سارق و موتورسیکلت در اختیار تیم های گشتی کلانتری قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند آغاز شد.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه در ساعت 16:30 روز گذشته تیمی از ماموران گشت کلانتری 2 جوان موتور سوار که پلاک موتورسیکلت را مخدوش کردند مشاهده کردند و با توجه به اینکه مشخصات آنها با سارقان گوشی زن جوان شباهت داشت آنها را تحت نظر قرار دادند تا اینکه پس از 15 دقیقه موتورسیکلت متهمان در کنار خیابان توقف وترک نشین موتورسیکلت به سمت پیاده رو رفته و قصد سرقت گوشی موبایل زن جوانی را داشت که در این صحنه ماموران وارد عمل شده و هر دو سارق جوان را دستگیر کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران در بازرسی بدنی از متهمان 2 قبضه سلاح سرد و 3 دستگاه موبایل سرقتی کشف کردند و سارقان برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری 123 نیاوران عنوان داشت: سارقان25 ساله که در شهرهای اطراف تهران سکونت دارند در اعترافاتشان اظهار کردند که در روزهای گذشته از چند زن و مرد گوشی قاپی کرده اند.

سرهنگ لطفی در پایان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان حوادث سرقت اخبار حوادث زنان سرقت موبایل دزدان شمال تهران کرونا فیلم کرونا ویروس عکس ویروس کرونا ویروس ایران کرونا در جهان کرونا در ایران دختر زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!

ایتنا - وان پلاس برای گوشی‌های سری ۸ و ۸ پرو خود که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده بود، وعده سه سال بروزرسانی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را به کاربران داده بود که با پایان یافتن این زمان، این دو گوشی هیچ آپدیت جدیدی دریافت نخواهند کرد.
وان پلاس برای گوشی‌های سری ۸ و ۸ پرو خود که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده بود، وعده سه سال بروزرسانی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را به کاربران داده بود که با پایان یافتن این زمان، این دو گوشی هیچ آپدیت جدیدی دریافت نخواهند کرد.

گوشی وان پلاس ۸ که به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی مجهز بود، در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار قیمت داشت.

اما با پایان یافتن چرخه پشتیبانی و وعده کمپانی برای بروزرسانی‌های آن، از این پس هیچ آپدیت جدیدی برای این گوشی و مدل پرو آن ارائه نخواهد شد.

به‌روزرسانی گوشی وان پلاس، ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد که آخرین بروزرسانی در سری ۸ و ۸ پرو این برند دارای وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) بوده و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

این آخرین آپدیت وان پلاس برای این گوشی‌ها بوده که در حال حاضر برای کاربران هندی فعال شده و به‌زودی برای کاربران این گوشی‌ها در دیگر نقاط جهان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • دستگیری سارقان در یزد