Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفت‌وگوی انتقادی با رسول جعفریان پیرامون نظراتش درباب علم و تمدن جدید، طب سنتی و.. به صورت زنده در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، انجمن اندیشه و قلم اولین برنامه خود در سال جدید را به گفت‌وگوی انتقادی با رسول جعفریان با موضوع «ما و علم و تمدن جدید» اختصاص داده که سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۹۹، ساعت ۱۸ از اینستاگرام انجمن اندیشه و قلم پخش زنده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در این نشست مجازی هم به پرسش‌هایی نظیر جایگاه علم در جامعه ایران، حوزویان و مدیران جمهوری اسلامی و علمی بودن دیدگاههای مخالف با طب سنتی پاسخ داده شود.


 علاقه‌مندان می توانند سوالات نظر خود در این زمینه را از طریق کانال و صفحه اینستاگرام انجمن اندیشه و قلم ارسال کنند و طرح سوالات و پاسخ به آنها، روز سه شنبه ۲۵ فروردین از طریق صفحه اینستاگرام انجمن و رسول جعفریان پخش زنده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رسول جعفریان رسول جعفریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!