Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانادا این هفته به ایران اعلام کرد برای یک مدت نامحدود دانلود و تحلیل جعبه سیاه یافت شده از لاشه هواپیمای 752 اوکراین را متوقف کرده است.

اخبار اقتصادی- حسن رضایی فر، رئیس گروه تحقیقات ایران گفت وی نمایندگان 8 کشور را برای سفر به لابراتواری در اروپا برای آغاز این روند دعوت کرده است، اما این کشور خواستار به تعویق افتادن این تحقیقات به علت شیوع ویروس کرونا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی فر در ایمیلی گفت: «اکنون، به علت ویروس کرونا، برای برخی از کشورها، برنامه ریزی یک سفر غیرممکن است.»

یک مقام کانادایی تایید کرد که ایران در روز دوشنبه با این کشورها تماس گرفته و تمامی آنها قاطعانه پاسخ دادند: در حال حاضر مسافرت غیرممکن است و شاید زمانی دیگر.

کیتی فاکس، رئیس هیئت امنیت حمل و نقل گفت کشورها می‌خواهند نمایندگان خودشان در این جلسه دانلود شخصا حضور داشته باشند.

وی در بیانیه ای اعلام کرد: «از این رو، دانلود و تحلیل صداهای ضبط شده باید تا زمانی که شرایط به اندازه کافی برای مسافرت امن بهبود یابد، به تاخیر بیفتد... در حال حاضر، نمی شود پیش بینی کرد که چه زمانی این اتفاق می افتد.»

پرواز 752 اوکراین در 8 ژانویه در ایران به علت اشتباه انسانی مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد. در این پرواز 176 نفر کشته شدند.

آمریکا، اوکراین، سوئد، افغانستان، انگلستان، فرانسه و آلمان و کانادا، تماما، نمایندگان و کارشناسان در تحقیقات ایران را به رسمیت شناختند. مقامات کانادایی می گویند « جعبه سیاه » بسیار مهم است و می تواند حاوی ارتباطات میان خدمه پرواز و کنترل کنندگان ترافیک هوایی باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تحلیل جعبه سیاه جعبه سیاه پرواز جعبه سیاه تحلیل جعبه سیاه پرواز اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در تایلند از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مصاف ازبکستان رفت.

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران:

مسعود محمدی، محمد حسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی

ترکیب تیم ملی فوتسال ازبکستان:

ابوس المورودو، روپیف اختیور، خمرویف ایلخمجون، نیشونوف خسن الدین،   تولکینوف البک

 در دقیقه ۴ در حالی که سالار آقاپور با یک توپ‌ربایی در شرایط دو به تک با دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت و قصد پاس دادن به سعید احمدعباسی را داشت، بین راه عادل‌اف بازیکن ازبکستان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود ایران شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دقیقه ۷ جورائف بازیکن تیم ملی ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی و در فاصله شانزده متری دروازه باقر محمدی را باز کرد و بازی به تساوی کشید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در دقیقه ۱۸  بازیکنان ازبک با یک حرکت تمرین شده  توسط زیانوف به گل دوم رسیدند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک ازبکستان به پایان رسید. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو