Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:44:39 GMT

رتبه نخست برق منطقه ای گیلان در صیانت از حقوق شهروندی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۱۴۵۹

رتبه نخست برق منطقه ای گیلان در صیانت از حقوق شهروندی

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن داراب زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به این خبر، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی از سوی استانداری گیلان، شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان توانست در سال ۹۷ در حوزه صیانت از حقوق شهروندی به رتبه نخست دست پیدا کند.

وی افزود: رعایت کرامت انسانی و رفتار محترمانه و اسلامی با مراجعین، اعمال بی طرفانه قوانین و مقررات، پرهیز از هرگونه اعمال تبعیض در نظام‌ها، فرایندها و تصمیمات اداری، دسترسی آسان و سریع مراجعین به خدمات اداری، حفظ و رعایت حریم خصوصی همه افراد، مصونیت از شروط اجحاف آمیز در توافق‌ها، معاملات و قراردادهای اداری از جمله مواری است که از سوی کارکنان این شرکت در طول سال در دستور کار قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه این رویکرد باید در شرکت نهادینه شود، گفت: این رویکرد و تلاش مضاعف باید در شرکت برق منطقه‌ای گیلان با شدت بیشتری ادامه پیدا بکند تا ضمن حفظ این جایگاه ویژه و ممتاز، همچنان بتوانیم در حوزه صیانت از حقوق شهروندی، کرامت انسانی، عدالت اجتماعی، عدم تبعیض و ایفای حقوق و رضایت شهروندان پیشتاز باشیم.

کد خبر 4899295

منبع: مهر

کلیدواژه: صیانت از حقوق شهروندی شرکت برق منطقه ای گیلان کرامت انسانی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر نیمه شعبان شیراز شهرکرد بارش باران گرگان بیرجند استانداری قزوین ایلام جهش تولید قزوین برق منطقه ای گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله علی خاتمی در مراسم گرامی‌داشت روز کار و کارگر در یکی از معادن شهرستان ماهنشان با بیان اینکه تلاشی که برای آسایش جامعه انجام می‌شود در روشن شدن چراغ زندگی افراد مؤثر است و در دین اسلام ارزش دارد، اظهار کرد، اظهار کرد: کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و رونق و شکوفایی اقتصادی قرار دارند و تلاش‌های آن‌ها بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه نگاه به کار و کارگر در دنیا براساس منفعت اقتصادی و نظام سرمایه‌داری است، عنوان کرد: در اسلام، کار و تلاش از کرامت خاصی برخوردار بوده و بر اساس فرمایش قرآن، پیامبر و ائمه اطهار (ع)، بالاترین و بهترین دریافت و برداشت انسان در دنیا تلاش است.

خاتمی با بیان اینکه کسی که برای امرار معاش خود تلاش می‌کند به مصداق جهاد با دشمن است؛ چرا که فقر یکی از بزرگترین دشمنان به شمار می‌رود.خاطرنشان کرد: مسئولان وظیفه دارند از زحمات این افراد قدردانی کنند و با تضمین امنیت شغلی، در راستای ایمنی محیط کار و ارتقای مهارت‌های شغلی بکوشند.

در ادامه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه معادن سهم بسزایی در ایجاد اشتغال دارند، اظهار کرد: ۲۳ درصد از سهم توسعه، عمران و آبادانی حقوق دولتی معادن به استان زنجان تخصیص یافته است و در این راستا سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان وصول شده است.

مجید گلشنی‌منفرد تصریح کرد: مطابق تبصره ۶ ماده ۱۴ قانون معادن باید ۱۵ درصد از حقوق دولتی وصول شده به استان، برای ایجاد رفاه و توسعه با اولویت‌بخشی که معدن در آن واقع شده اختصاص یابد که بر این اساس باید ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می‌یافت، در حالی‌که هم اکنون شاهد اختصاص فقط ۵۳۰ میلیارد ریال به استان هستیم که پس از پیگیری‌های مکرر استاندار زنجان محقق شد.

وی تصریح کرد: این میزان تخصیص یافته تنها ۲۳ درصد از سهم توسعه و آبادانی حقوق دولتی معادن به استان است.

گلشنی اظهار امیدواری کرد: با تشدید پیگیری‌ها و وصول کامل سهم استان در این بخش، شاهد افزایش فعالیت‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای مناطق معدنی استان باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به تخصیص ۴۶۵ میلیارد ریال به شهرستان ماهنشان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۸۵ درصد از میزان تخصیص یافته به استان، جهت توسعه و آبادانی شهرستان ماهنشان اختصاص یافته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه گفت: در استان ۲۰۲ معدن فعال و ۱۶۵ معدن غیرفعال داریم که دلیل اصلی غیرفعال بودن این معادن، اکتشاف نادرست و استفاده نکردن از ذخیره کامل معادن بوده است.

کد خبر 6091515

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد