Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلامی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف ۱۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال به ارزش اولیه ۶۰۰ میلیون ریال در یک کارگاه واقع در شهرک صنعتی جیرفت اظهار داشت: در این رابطه شبکه غیرمجاز برق توسط مأموران اداره برق جمع آوری و متهمین تحت پیگرد قضائی قرار گرفته اند.

سلامی افزود: در راستای تحقق شعار سال با نام جهش تولید، دادستانی جیرفت با حمایت همه جانبه حقوقی و قضائی از فرآیند تولید، اشتغال و جلوگیری از تعطیلی یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی و فعالان در این عرصه و امنیت سرمایه گذاری و امنیت پایدار در جامعه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: قاچاق کالا به صورت یک بیماری مهلک بر پیکره اقتصاد کشور سایه افکنده و تاکنون صدمات بسیاری از جمله خروج ارز از کشور، تعطیلی واحدهای تولیدی، افزایش بیکاری و به تبع آن افزایش جرم و جنایت و اعتیاد و غیره را در پی داشته است

وی گفت: اکنون که در برهه حساس از عمر با برکت انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم تمام توان خود را در جنگ تمام‌عیار اقتصادی به کار گرفتن تا با خیالی واهی از طریق فشار آوردن اهرم اقتصاد، انقلاب عزیزمان را به زانو درآورند باید حمایت از تولیدات داخلی مدنظر قرار گیرد.

سلامی ادامه داد: یکی از راه‌های مهم آن، مبارزه و جلوگیری از ورود خروج و ورود کالای قاچاق از کشور است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «گسترش پدیده قاچاق و تأثیر مخرب آن در امر تولید و تجارت قانونی و سرمایه گذاری و اشتغال خطر جدی و بزرگی است که باید با جدیت تمام با آن مبارزه کرد»، گفت: ضرورت دارد همه دستگاه‌هایی که به نحوی در امر مبارزه با فساد و قاچاق کالا دخیل هستند سهم خود را در این مبارزه به درستی ایفا کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ارز برق جامعه سرمایه گذاری مقام معظم رهبری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: سرجنگلبان و مأمورین سرجنگلبانی امام‌زاده عبداله در جریان گشت و سرکشی از حوزه استحفاظی، موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

متخلف که اقدام به قطع درختان ارزشمند جنگلی و حمل چوب آلات مقطوعه بوسیله دواب می‌نمود، شناسایی و پس از تنظیم پرونده تخلف، به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • ساخت یک شهرک جدید؛ تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت!
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل