Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:08:07 GMT

توزیع ماسک رایگان در فهرج

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۸۸۵۸

توزیع ماسک رایگان در فهرج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج گفت: ۱۳ هزار ماسک رایگان با تلاش بسیجیان در شهرستان فهرج توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج افزود: ۳ گارگاه تولید ماسک در شهرستان فهرج فعالیت می‌کنند و روزانه ۱۵۰۰ عدد ماسک تولید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنجری در ادامه بیان داشت:در راستای طرح بزرگ کمک مومنانه ۲۴ تن آرد و ۱۲۰۰ بسته غذایی بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه بین محرومین و افراد متضرر از کرونا توزیع شد.

سنجری همچنین از اجرای طرح ضد عفونی و گند زدایی معابر و منازل با تلاش بسیجیان این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: عملیات گند زدایی و ضد عفونی معابر بمنظور پیشگیری ار شیوع کرونا تا کنون در ۶ مرحله توسط ۷ تیم با تعداد ۶۵ نیرو انجام شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی ناجی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در دیدار با فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به پیگیری‌های مستمر فرماندار برای رفع محرومیت از چهره مناطق مرزی و حمایت از جامعه عشایری شهرستان اظهار کرد: در بخش عمرانی جهت تأمین و توزیع لوله برای آب شرب سالم بهداشتی، تأمین و توزیع آبشخوری دامی، تأمین و توزیع پنل خورشیدی و مرمت و بازسازی ایل راه عشایری جمعاً به ارزش ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.‌

️وی افزود: در بخش حمایت از عشایر شهرستان جهت تأمین و توزیع آرد خام عشایری سالانه نزدیک به هزار و ۹۲۴ تن با آرد ترمیمی در زمان کوچ برای خانوار عشایری که فاقد نانوایی روستایی هستند، تأمین و توزیع می‌شود.

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

ناجی در مورد تأمین کالاهای تنظیم بازار عشایر هم ادامه داد: ۲۵ تن شکر و ۷۵ تن برنج وارداتی تأمین و توزیع شده است.

️وی در مورد پروژه‌های پیش‌بینی شده شهرستان ارومیه در حوزه عشایری تصریح کرد: برای سال‌جاری هشت پروژه در روستاهای قشلاقی و ییلاقی شهرستان با ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبارات پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749093

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار