Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان از دریافت ۱۲ هزار کیت تشخیص ویروس کرونا و برخی اقلام صحی دیگر از سوی سازمان بهداشت جهانی خبر داد.

وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان در اطلاعیه ای نوشته است که این محموله کمکی شامل ۱۰ هزار کیت محافظتی و ۱۲ هزار کیت تشخیص ویروس کرونا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افغانستان پیش از این از امارات متحده عربی و چین محموله‌های پزشکی برای تشخیص و مبارزه با ویروس کرونا دریافت کرده بود.

گفتنی است که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۶۶۵ نفر رسیده است. از این میان ۲۲ تن جان باخته و ۳۸ نفر دیگر نیز پس از سپری کردن این بیماری بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صحت عامه سازمان بهداشت جهانی ویروس کرونا ویروس کرونا هزار کیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که حمله همه جانبه اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه، باعث رقم خوردن فاجعه انسانی خواهد شد.

آدهانوم با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس ضمن درخواست از اسرائیل برای خودداری از حمله به رفح، از همه طرف ها خواست برای برقراری آتش‌بس تلاش کنند و به صلح پایدار دست یابند.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی با این ادعا که شهر رفح آخرین پایگاه جنبش مقاومت اسلامی (حماس) است، علیرغم هشدارهای بین المللی درباره پیامدهای فاجعه بار با توجه به حضور حدود ۱.۴ میلیون آواره در آنجا، بر حمله به این شهر در مرز با مصر اصرار دارد.

کد خبر 6094271

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی پرستاری، یک‌ مسئله جهانی است
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان