Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:03:08 GMT

کاهش ۸۰ درصدی تردد خودروها در محورهای خروجی استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۳۲۰۰

کاهش ۸۰ درصدی تردد خودروها در محورهای خروجی استان همدان

مصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی و مقابله با کرونا اقداماتی را انجام داد، اظهار کرد: در این ایام محدودیت‌هایی در سرویس‌های مسافربری برون شهری اعمال شد و تا حد امکان مسافران در اتوبوس‌‎ها با فاصله از یکدیگر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرکت‌های مسافربری مکلف شدند بین مسافران ماسک و دستکش توزیع کنند و بسته‌های تغذیه به صورت استریل و دربسته در اختیار مسافران قرار بگیرد.

پناهنده با بیان اینکه در ایام اخیر فروش اینترنتی بلیت در اولویت قرار گرفت، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که فروش بلیت ناوگان حمل و نقل برون شهری از یکم خردادماه کاملاً اینترنتی باشد.

وی از ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌ها در ایام شیوع کرونا خبر داد و گفت: تلاش بر این بود که مردم با امنیت خاطر بیشتری سوار اتوبوس شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: خودروهای سواری بین‌راهی نیز در این ایام ضدعفونی شدند و تصمیم بر این شد که در صندلی عقب، دو نفر سوار شوند.

وی همچنین تصریح کرد: در جابجایی کالا نیز دستورالعمل‌ها و اصول بهداشتی رعایت شد و شرکت‌ها، باربری را به گونه‌ای انجام دادند که از تجمع رانندگان خودداری به عمل آید.

پناهنده با بیان اینکه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در راهدارخانه‌های عمومی استان همدان توزیع شد، خاطرنشان کرد: فاصله‌گذاری بین راهداران برای ایمنی و سلامت این افراد، مورد تأکید قرار گرفت.

وی با تأکید بر نظارت بر مجتمع‌های خدماتی، رفاهی بین راهی استان همدان گفت: با وجود اینکه وضعیت تحت کنترل است اما این کنترل قطعی نیست و از مردم می‌خواهیم تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر 4900061

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان جاده ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز نیمه شعبان شهرکرد بارش باران گرگان بیرجند ایلام استانداری قزوین جهش تولید قزوین استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران

تین نیوز

بیش از ۶۴ میلیون تردد فروردین ماه امسال در جاده های مازندران ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود سه درصد افزایش یافته است.

حسن جهانیان افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷.۵ درصد افزایش داشته و به بیش از پنج میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

جهانیان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود چهار هزار و ۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز