Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@00:01:09 GMT

۱۶۱۴ قشمی آموزش‌های مهارتی فرا گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۲۸۱۲

۱۶۱۴ قشمی آموزش‌های مهارتی فرا گرفتند

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برای این تعداد افراد بیش از ۳۳۲ هزار و۴۰۰  ساعت زمان آموزش ارائه شده است.

سلیمان رنجبری ادامه داد: رشته‌های آموزشی در سه حوزه صنعت، خدمات و شیلات بود که تعداد ۵۰۵ نفر با صرف ۱۴۷ هزار و ۶۰۲ ساعت آموزشی، در حوزه صنعت مهارت آموختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد افراد آموزش دیده در حوزه خدمات را ۱۴۵ نفر اعلام و تصریح کرد: برای آموزش این تعداد افراد نیز  ۱۷هزار و ۶۲۰ ساعت آموزش ارائه شد.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: پنج هزار و ۷۶۰ ساعت نیز برای ۶۱ نفر در دوره‌های آموزشی شیلات برگزار شد.

وی ادامه داد: سال گذشته همچنین ۸۵۶ نفر در آموزشگاه‌های آزاد قشم با صرف ۱۵۸هزار و ۱۶۸ ساعت، مهارت‌های مختلف را فرا گرفتند.

رنجبری اظهار کرد:  این آموزش‌ها در ۱۲ آموزشگاه آزاد قشم در رشته‌های آرایشگری، طراحی دوخت، غواصی، ماساژدرمانی، رایانه، حسابداری و طلاسازی در قالب ۵۰ دوره ارائه شد.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خلیج فارس دوره های آموزشی رایانه صنعت کار و رفاه اجتماعی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی منطقه آزاد آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند