Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا به ژاپن الزام کرد در سایه شیوع ویروس کرونا در بیشتر کشور‌های جهان، فوریت‌های پزشکی و بهداشتی را برای کارکنان و نظامیانش در پایگاه‌های سراسر ژاپن گسترش دهد.

آمریکا در حالی خواستار گسترش فوریت‌های بهداشتی و درمانی برای نیرو‌های نظامی‌اش در ژاپن شده است که شیوع بیماری کووید -۱۹ در بسیاری از شهر‌های ژاپن وضع اضطراری ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص، نیرو‌های آمریکایی در ژاپن ضمن انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند فوریت‌های بهداشت عمومی تا ۱۵ ماه مه برای نظامیان آمریکایی مستقر در ژاپن پایدار خواهد بود و فرماندهان آمریکایی این اختیار را دارند که این خدمات را برای همه آمریکایی‌های مقیم ژاپن ارائه دهند.

پیش از این، آمریکا از ژاپن خواسته بود، فوریت‌های پزشکی و بهداشتی را فقط در منطقه شرقی کانتو که پایگاه‌های آمریکایی مستقر هستند، اعمال کند.

شیوع ویروس کرونا از اواخر دسامبر در شهر ووهان چین آغاز شد و پس از به سایر کشورهای جهان سرایت یافت. این ویروس در ژاپن بیش از ۸ هزار نفر را مبتلا کرده و جان ۱۴۶ تن را گرفته است. در آمریکا نیز شمار مبتلایان به بیش از ۶۰۰ هزار نفر رسیده است که از این میان بیش از ۲۶ هزار نفر جان باخته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس